Do zadań agencji należało opracowanie strategii komunikacji parasolowej dla wszystkich działań Signify skierowanych do branży modowej pod hasłem #wLepszymŚwietle, jak również kampanii B2C skierowanej do klientów tej branży, a w jej ramach akcji konsumenckiej z udziałem influencerek, której punktem kulminacyjnym był event w sklepie Top Secret w galerii Posnania (w Poznaniu).
– Zaproponowany przez oS3 pomysł kreatywny i plan działań trafnie wpisały się w nasze potrzeby biznesowe, docierając z informacją o wpływie światła na decyzje o zakupie, zarówno do osób odpowiedzialnych za aranżację sklepów, jak i samych kupujących – mówi Iwona Łuniewska-Plona, odpowiedzialna za realizację kampanii w Signify.
Zobacz również
W czasie akcji #wLepszymŚwietle w Top Secret w Posnanii, Signify (Philips Lighting) przeprowadził badania opinii konsumentów na temat innowacyjnego oświetlenia. Agencja oS3 odpowiadała za przygotowanie raportu pt. „Sklep #wLepszymŚwietle” bazującego na wynikach badania, dotyczącego wpływu oświetlenia na decyzje zakupowe klientów. Do jej obowiązków należało także przygotowanie kampanii B2B, skierowanej do decydentów z branży Fashion. Agencja zajęła się również przygotowaniem LP.
Kampania #wLepszymŚwietle objęła działania digital, a także partnerstwa mediowe z serwisami takimi, jak propertydesign, retail360 czy Harper’s Bazar. oS3 zajęła się również koordynacją działań mediowych we współpracy z agencją marketingu internetowego DigiBee.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce