Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

TWIN .digital collective wygrało przetarg na obsługę marki Lactacyd

Omega Pharma rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Lactacyd. Wygrała go agencja, która będzie wspierać markę koncepcyjnie i kreatywnie w zakresie komunikacji 360.
O autorze
0 min czytania 2019-06-28

Obsługa marki Lactacyd – lidera rynku produktów do higieny intymnej – obejmować będzie między innymi działania BTL, komunikację w digitalu, w tym media społecznościowe oraz współpracę z influencerami.

Wszystko w ramach opracowanego przez agencję parasolowego konceptu kreatywnego.