Przetarg był wieloetapowy, trwał kilka miesięcy. Zadania przetargowe obejmowały przygotowanie strategii i rozwiązań kreatywnych dla poszczególnych segmentów biznesowych banku.
Zgodnie z początkowymi założeniami, mBank wybrał dwie agencje full-service. Energy BBDO powierzono obsługę największego obszaru biznesowego – klienta masowego – oraz linii biznesowej klienta młodego w wieku 13-24 lata. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową strategiczno-kreatywną obsługę obu segmentów we wszystkich kanałach komunikacyjnych.
Zobacz również
– Mamy ogromną satysfakcję z wygranej. Zakończony przetarg był jednym z najważniejszych w branży w ciągu ostatnich kilku miesięcy, a do naszego portfolio dołącza bardzo silna marka – jeden z największych polskich banków, ikona usług mobilnych i online na rynku finansowym. Cieszę się, że mBank docenił nasze strategiczne, kreatywne i digitalowe kompetencje – powiedział Igor Kaleński, prezes grupy BBDO w Polsce.
Współpraca ma charakter długofalowy.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce