Mały Głód pojawił się w Złotych Tarasach dzięki nowoczesnej technologii rozszerzonej rzeczywistości. Warto przekonać się samemu, jakich sztuczek – użyje, by zwrócić na siebie uwagę pięknych Polek. Event organizowany jest w ramach kampanii Mały Głód zakochany do szaleństwa, która od początku marca prowadzona jest przez Danone Sp. z o.o.. W jej ramach można obejrzeć nową reklamę telewizyjną , poznać natrętnego adoratora na materiałach POS, reklamach prasowych, a także opakowaniach promocyjnych.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Kampania Mały Głód zakochany do szaleństwa to kolejna odsłona kampanii z Małym Głodem, w której próbuje on w nieudolny sposób zdobywać kobiety.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]