Jako PR manager Basia była wcześniej związana z agencją Imagine, z software house’em BinarApps i agencją kreatywną MOSQI.TO. Od niedawna prowadzi projekty komunikacyjne pod własną marką Mrs. PR – konsultuje głównie firmy z branży IT i marketingu.
– ECHO to młoda firma, ale weszliśmy na rynek z przytupem: mamy na koncie kilkadziesiąt długotrwałych, satysfakcjonujących relacji z klientami i doświadczony, zaangażowany zespół. Przed nami kolejne wyzwanie: pokazać to, jakim jesteśmy partnerem biznesowym i pracodawcą. Liczę, że pojawienie się Basi da nam możliwość opowiedzenia o tym – mówi Ewa Szczegielniak, CEO i partner w ECHO Marketing.
Zobacz również
– Razem z ECHO wchodzimy w nowe otoczenie: dla marki komunikacja zewnętrzna to kolejne wyzwanie i następny etap dojrzewania organizacji. Dla mnie z kolei to nowa dziedzina, bo do tej pory specjalizowałam się w działaniach dla agencji interaktywnych i IT – komentuje Basia Jagoda.
W ECHO Marketing Basia odpowiada za działania z zakresu PR, marketingu i employer brandingu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]