Teraz Lidl będzie czynny przez 148h non stop – takie rzeczy tylko na festiwalu Pol’and’Rock

Lidl od 10 lat dumnie wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, dzięki czemu wspólnie udało się już zebrać aż 20 milionów złotych. Żeby podziękować wszystkim wspierającym akcję wolontariuszom, już pod koniec lipca sieć, jak co roku, znów pojawi się na Pol’and’Rock Festival w Kostrzynie na Odrą.
O autorze
2 min czytania 2019-07-15

Lidl Rock Shop po raz 9. na Pol’and’Rock Festival

Festiwal Pol’and’Rock startuje już na początku sierpnia, jednak Lidl lada moment rusza z przygotowaniami do wybudowania największego w Polsce polowego sklepu – Lidl Rock Shop. Ten jedyny w swoim rodzaju obiekt będzie do dyspozycji festiwalowiczów już od poniedziałku, 29 lipca (12:00-20:00), a od wtorku, 30 lipca, aż do niedzieli, 4 sierpnia sklep otworzy się dla klientów na 24 godziny na dobę! Starań, by funkcjonował on jak najsprawniej, dokładać będzie ponad 240-osobowa załoga Lidl z całej Polski. To nie tylko pracownicy sklepów, ale festiwalową drużynę zasilą także pracownicy administracji, biura sprzedaży i centrali. Wszyscy pracownicy będą mieć zapewniony przejazd, wyżywienie, zakwaterowanie oraz premie – a przede wszystkim doskonały klimat i zabawę. Rockowy sklep Lidla to wyjątkowe miejsce, a także jedna z największych piekarni w Polsce – w ubiegłym roku w trakcie trwania festiwalu wypieczono ponad 500 000 sztuk pieczywa.

1400 m2 Twoich ulubionych produktów

Asortyment sklepu został dobrany tak, żeby uczestnicy festiwalu nie musieli się martwić o to, czy czegoś zapomnieli. Wszystko będzie już tu na nich czekać. W ofercie sklepu jak zawsze znajdą się produkty wyprodukowane w zrównoważony sposób w atrakcyjnych, niskich cenach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Lidl ze swoim festiwalowym, kolorowym sklepem na Pol’and’Rock Festival będzie obecny już po raz 9. Dzięki temu z roku na rok sieć jest w stanie coraz lepiej dobierać spersonalizowany asortyment, poznając preferencje zakupowe festiwalowych klientów. Dlatego i tym razem nie zabraknie najchętniej wybieranych produktów. Pojawią się także nowości! W tym roku po raz pierwszy w polowym sklepie będzie można nabyć bezalkoholowe piwa Lech Free w czterech różnych smakach. W ofercie spożywczej nie zabraknie także świeżo wyciskanych soków „Solevita”, nabiału „Pilos”, wędlin „Pikok” oraz warzyw i owoców z „Ryneczku Lidla” – w tym arbuza, który jest najchętniej wybieranym owocem przez festiwalowych klientów. Oprócz artykułów spożywczych będzie można zakupić festiwalowe must-have, czyli namioty igloo, karimatę i śpiwór, a także apteczkę. To zdecydowane ułatwienie dla wszystkich, którzy wolą zakupić produkty na miejscu, unikając zabierania ze sobą wielkiego bagażu.

Sieć konsekwentnie i skutecznie od lat przeprowadza rewolucję w swoich opakowaniach – a wszystko to na rzecz walki z plastikiem. Ma to związek z jednym z zobowiązań Lidl Polska, który deklaruje ograniczenie zużycia plastiku o 20% do 2025 r. Oprócz tego wszystkie plastikowe opakowania marek własnych sieci będą możliwe do recyklingu. Drewniane i certyfikowane FSC sztućce, papierowe tacki i talerze oraz biodegradowalne i kompostowalne przemysłowo naczynia jednorazowe będą również dostępne w Lidl Rock Shop.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W sklepie będzie można korzystać z aplikacji zakupowej Lidl Plus oraz z form płatności obowiązujących w regularnych sklepach, również BLIK. Rockowy sklep Lidla będzie czynny już od poniedziałku, 29 lipca w godzinach 12:00-20:00, a już od wtorku od godziny 8:00, do niedzieli, 4 sierpnia do 12:00 – czyli 148 godzin bez przerwy – specjalnie dla festiwalowiczów Pol’and’Rock.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się