Życie kobiet to ciągły ruch. Zarówno ten, w którym są każdego dnia realizując różne życiowe role, jak i ten, w który wprawiają świat. „Evoque – I’m on the move”, to projekt właśnie dla nich – kobiet, które aktywizują swoje otoczenie i inicjują pozytywne zmiany wokół siebie. Bo niezaprzeczalną siłą kobiet, którą dostrzega marka, jest zdolność jednoczenia, która pozwala budować społeczności, zakładać organizacje i powoływać do życia projekty wspierające innych. Właśnie takim kobietom dedykowany jest projekt społeczny, którego głównym celem jest stworzenie kobiecej przestrzeni do wzajemnego inspirowania się. Towarzyszy mu konkurs, który marka Land Rover ogłosiła na łamach magazynu Harper’s Bazaar i realizuje razem z magazynem na stronie.
Pomysł na akcję przygotowała agencja Labcon, która wraz z Value Media, pod jednym dachem Group One, odpowiada za komunikację marki Land Rover. Projekt jest kontynuacją komunikacji skupiającej się na nowoczesnych kobietach, zapoczątkowanej w marcu reklamą telewizyjną zrealizowaną w Polsce przez spółki Group One.
Zobacz również
– To projekt zrzeszający kobiety aktywizujące swoje otoczenie i inicjujące pozytywne zmiany wokół siebie. Pokazuje, jak dynamiczne są współczesne Polki. Zauważyliśmy, że są niezwykle mobilne i będąc w ciągłym ruchu łączą pracę z życiem rodzinnym i pasjami. Mają niezwykłą odwagę działać i kierować swoim życiem w wymarzonych kierunkach – to właśnie chcemy wspierać jako marka, która docenia siłę i niezależność współczesnych kobiet – mówi Paweł Kuskowski, dyrektor marketingu Land Rover Polska, mecenasa projektu.
Projekt wspierają inspirujące i silne kobiety, które w niezwykły sposób łączą pasję z pracą i życiem prywatnym, emanując przy tym kobiecością. Do dołączenia do „Evoque – I’m on the move” zapraszają ambasadorki projektu: Joanna Przetakiewicz – projektantka i businesswoman, Katarzyna Bonda – pisarka, autorka bestsellerowych powieści kryminalnych, Karolina Gorczyca – aktorka i triathlonistka, oraz Anna Halarewicz, malarka i ilustratorka mody.
– Mam w swoim życiu trzy ikony: Michelle Obamę, Oprah Winfrey i Jane Fondę. Są autentyczne, wiele przeszły, nie boją się mówić o swoich słabościach, a co najcenniejsze – swoją szczerością dodają otuchy i odwagi innym – mówi Joanna Przetakiewicz, zapraszając do akcji „Evoque – I’m on the move”.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Akcja wystartowała wraz z pojawieniem się na rynku wakacyjnego wydania magazynu Harper’s Bazaar (lipiec-sierpień 2019). Wywiady z ambasadorkami projektu zachęcają do tego samego – podzielenia się własną historią i zainspirowania innych kobiet do działania. Inspirujące filmy z udziałem ambasadorek są dostępne również na stronie. W drodze głosowania Polki wybiorą 10 historii, które zostaną opublikowane na łamach jesiennego wydania magazynu. Konkurs potrwa do 1 września br.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na jesień zaplanowany został drugi etap projektu, podczas którego społeczność kobiet „Evoque – I’m on the Move” zostanie zaproszona na autorskie spotkania z Ambasadorkami akcji.