źródło: www.manufakturainternetu.pl
Zobacz również
W poszukiwaniu wiosny (po przeglądzie stron 404, podstron „o nas” oraz stron responsywnych) postanowiliśmy zerknąć na sam dół stron internetowych.
Inspiracją poszukiwań była kampania wody mineralnej Borjomi. By pokazać jej pochodzenie z najgłębszych źródeł przygotowano stronę thedeepestsite.com:
Najczęściej w stopce umieszczone są: nazwa firmy/bloga/strony, dane kontaktowe, odnośniki do regulaminu, pomocy, strony „o nas” i do kont w serwisach społecznościowych (Facebook, Twitter, Pinterest) oraz notę copyright. Często można tam także znaleźć nawigację – uproszczoną w stosunku do tej podstawowej, która zazwyczaj znajduje się na górze strony. Można jednak zrobić sporo więcej.
Co okryliśmy zerkając na sam dół stron internetowych?
W stopce agencji Change Integrated można przeczytać: “Jesteśmy otwarci na każdą rozmowę, pod warunkiem że nie chodzi o seks. Dlaczego seks? Bo ten tekst ma służyć wyłącznie osiągnięciu jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania.”
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z noty copyright na chrum.com dowiedzieliśmy się, że podczas tworzenia strony nie ucierpiała żadna świnka, a na stronie agencji Visuality odkryliśmy odlatujący po kliknięciu samolot i biedronkę.
Na biedronkę trafiliśmy także na stronie błędu 404:
Bardzo kreatywne mogą być także stopki w newsletterach – jako przykład wiadomość od koszulkowo.com:
Serwis GoDealla.pl przygotował dedykowane stopki dla poszczególnych miast (więcej w poniższej galerii):
Oto zbiór polskich ciekawych, oryginalnych i kreatywnych stopek:
PS. przykłady innych ciekawych stopek można dorzucać w komentarzach lub przesyłać na adres ania(at)nowymarketing.pl