Najnowsza kampania Fundacji ITAKA płynie pod prąd. Też zmierza do tego, żeby przekazać nam informację o swoim numerze KRS, który możemy wpisać w PIT, ale oferuje w zamian całkiem niezłą rozrywkę.
Na niektórych portalach internetowych, m.in. pb.pl i nf.pl pojawiły się bannery reklamujące „Prawdopodobnie najtrudniejszą grę w Internecie”. Nie ma na nich ani słowa o Fundacji ITAKA.
Zobacz również
Bannery przerzucają użytkowników na stronę najtrudniejszezadanie.pl, gdzie znajduje się gra „Najtrudniejsze Zadanie”. Gra zaprojektowana jest tak, by była naprawdę żmudna, trudna i męcząca, ale i wciągająca. Potrzeba sporej cierpliwości i wytrwałości, żeby wykonać powierzone zadanie. A jest nim odnalezienie jednej osoby wśród tysięcy innych, podobnych osób, w mieście, gdzie wszystkie miejsca są podobne do siebie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Gracz otrzymuje tylko rysopis poszukiwanej osoby. To wszystko, żadnych innych wskazówek.
Niektórzy mogą się czuć w tej grze zagubieni. Dla innych wykonanie zadania może wydawać się wręcz niemożliwe. Wiele osób poddaje się, kiedy przeszukają kilkaset lokacji i wciąż nie odnajdą osoby odpowiadającej rysopisowi.
Poszukiwaną osobę oczywiście da się znaleźć, a po dłuższym czasie poszukiwań każdemu użytkownikowi wyświetla się komunikat od Fundacji Itaka: Trudno znaleźć jedną osobę wśród tysięcy innych ludzi, prawda? My zajmujemy się tym na co dzień. Wspomóż fundację ITAKA – przekaż nam swój 1% podatku.
Za kreację odpowiadają agencje BBDO i Proximity Poland.