Mistrzostwa Branży Komunikacji Marketingowej są sportowym wyzwaniem rzuconym przez Organizatora najpopularniejszego w Polsce cyklu biegów przeszkodowych. Są propozycją przeżycia sportowej przygody, która integruje, wzmacnia pewność siebie oraz dostarcza niecodziennych wrażeń, a do tego pozwala pomóc potrzebującym. Zawody dedykowane są zespołom pracowniczym z branży marketingowej. Zasady mistrzostw są proste. Zainteresowani startem kupują pakiet startowy Runmageddon Charity dla wybranej liczby pracowników i decydują, którą ze znajdujących się w projekcie fundacji chce wesprzeć. W mistrzostwach udział mogą wziąć drużyny co najmniej pięcioosobowe, które pokonają ulubioną formułę Runmageddończyków, czyli 6-kilometrowego Rekruta najeżonego 30 przeszkodami. Uczestnicy startować będą w jednej specjalnie zarezerwowanej dla nich serii, w której pobiegnie maksymalnie 120 zawodników. Liczba miejsc jest ograniczona, więc warto jak najszybciej podjąć decyzję o starcie. W kwalifikacji generalnej zawodów, niezależnie od liczebności drużyny, liczyć się będzie pierwsze pięć najlepszych wyników startującej ekipy. Każdy zawodnik otrzyma swój indywidualny pakiet startowy z koszulką z logo Runmageddon od Pitbull West Coast, Izotonikiem 4 Move, chipem do elektronicznego pomiaru czasu i innymi gadżetami od partnerów.
Tegoroczne wydarzenie to rozszerzona wersja zeszłorocznych Mistrzostw Polski Domów Mediowych w Biegach Przeszkodowych, które odbyły się podczas wrześniowej edycji Runmageddonu w Lesznowoli. Wówczas, wystartowało 9 drużyn firmowych, z których najlepszymi okazały się być: Public Media Runners Team, ekipa, której pięciu najszybszych zawodników osiągnęło najlepszy czas; z drugim wynikiem uplasowało się OMD Power Team, a na trzecim Havas Media Team.
Zobacz również
– Po sukcesie zeszłorocznej edycji Mistrzostw dostaliśmy dużo pozytywnych opinii od środowiska branży marketingowej. Wiele osób dopytywało się czy w nadchodzącym roku planujemy kontynuować zawody. Ta pozytywna reakcja na nasze ekstremalne wyzwanie zachęciła nas do zorganizowania Mistrzostw po raz drugi, tylko, że tym razem chcemy dać szansę na niecodzienne wrażenia nie tylko przedstawicielom Domów Mediowych, a także osobom z Agencji Reklamowych, Kreatywnych czy PR-owych – mówi Jaro Bieniecki, prezes RUNMAGEDDON S.A.
Chętni, którzy chcieliby podjąć rzuconą przez Runmageddon rękawice mogą zgłaszać się na start pod adresem [email protected], gdzie uzyskają szczegółowe informacje na temat fundacji objętych projektem Runmageddon Charity oraz samego wydarzenia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]