Cube Group wspiera wejście na polski rynek marki Talentuno

Agencja Cube Group odpowiada za strategię działań online i wprowadzenie na polski rynek nowej marki Talentuno, platformy crowdsourcingowej stworzonej do wspierania talentów w poszukiwaniu pracy, a firm – w pozyskiwaniu kandydatów.
O autorze
0 min czytania 2019-08-08

Umowa z Cube Group obejmuje rozbudowaną strategię digital oraz kompleksowe działania online w oparciu o technologię i zaawansowaną analitykę, a wśród nich m.in. programmatic, SEM, SEO, paid social, mailing i afiliację. Realizacja strategii launchowej będzie odbywała się etapami, pierwsze działania wystartowały na początku sierpnia.

– Platforma Talentuno jest rewolucyjnym i unikalnym narzędziem w branży rekrutacyjnej. Każdy może polecać swoich znajomych na otwarte stanowiska pracy i na tym zarabiać, a napędzany przez technologię system biznesowy umożliwia firmom skuteczniejsze pozyskiwanie kandydatów. Do promowania platformy potrzebowaliśmy agencji z partnerskim podejściem do rozwoju biznesu i mocnym nastawieniem na efekty. Oczekiwaliśmy zaawansowanego wsparcia technologicznego i analitycznego oraz stałej optymalizacji działań. Cube Group spełnia te oczekiwania – mówi Marek Strojkowski, country manager w Talentuno.