Gontarek odpowiada w Vooom za wsparcie marketingowe, komunikację z ekspertami branżowymi i liderami opinii na poziomie lokalnym i ogólnokrajowym oraz promowanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych wdrażanych przez firmę.
Vooom to aplikacja, która zbiera na jednej mapie wszystkie środki transportu – usługi współdzielone i transport publiczny – oraz pozwala szybko i sprawnie przemieszczać się po mieście pojazdami różnych operatorów. Deloitte w raporcie “Shared mobility in Poland” wskazała Vooom jako firmę, która może zmienić reguły gry na rynku Mobility-as-a-Service (MaaS).
Zobacz również
Gontarek od 2001 roku prowadzi Dziennik Internautów, portal skoncentrowany na nowatorskich rozwiązaniach online oraz start-upach technologicznych. Fan sharing economy oraz idei open source. Mocno interesuje się najnowszymi trendami w mobilności miejskiej. Zrezygnował z posiadania prywatnego samochodu i od kilku lat korzysta głównie ze współdzielonych środków transportu.
Jako prezes Fundacji „Pierwsze Miejsca Są Zawsze Wolne” angażuje się w działania edukacyjne dla najmłodszych, w tym warsztaty z przedsiębiorczości SzlachtaStartupuje.pl oraz Startup Weekend Kids. Ma wieloletnie doświadczenie jako organizator, juror i mentor w wydarzeniach i programach e-biznesowych.
Jest współautorem książki „Gotowi na zabawę w biznes? Startup!”, opisującej kulisy wprowadzenia jego syna w świat przedsiębiorczości.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Gontarek ukończył Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Jest też absolwentem Wyższej Szkoły Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing