Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Adam Matwijczyk został performance managerem w agencji Resolution (Grupa OMD)

Adam Matwijczyk awansował na stanowisko performance managera w Resolution (Grupa OMD).
O autorze
0 min czytania 2019-08-13

Adam Matwijczyk z agencją jest związany jest od dwóch lat. Wcześniej zajmował stanowisko senior performance specialist. Ma wieloletnie doświadczenie w obsłudze klientów z sektora finansowego i telekomunikacji, które zdobył pracując 7 lat w agencji Cube Group.

Zdolność drobiazgowej optymalizacji kampanii internetowych wykorzystywał też w pracy m.in. dla McDonald’s, Mercedes, NIVEA, Wonga czy PANDORA.