Agencja Remarkable Ones jest odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji oraz realizację kampanii informacyjnej „Adwokat w każdym przypadku”. Jej celem jest zwiększenie świadomości prawnej Polaków oraz zachęcenie do zasięgania porad u adwokatów jeszcze przed podjęciem działania o charakterze prawnym.
Kampania jest kierowana do szerokiego grona odbiorców, a działania będą prowadzone za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji. Projekt będzie realizowany poprzez m.in.: serię spotów wideo, działania content marketingowe, w tym SEO i SEM, współpracę z influencerami, kampanię w social mediach, media relations, reklamę w prasie regionalnej, a także tradycyjne formy promocji, takie jak plakaty i ulotki.
Zobacz również
Do kampanii agencja zaangażowała prof. Jerzego Bralczyka, który wystąpi w serii filmów promocyjnych i odmieni słowo „adwokat” przez przypadki gramatyczne, tym samym przedstawiając sytuacje, w których adwokat bywa pomocny. Spoty będą publikowane cyklicznie na kanałach social mediowych Naczelnej Rady Adwokackiej oraz na portalu internetowym adwokatwkazdymprzypadku.pl, na którym czytelnicy znajdą także szereg informacji na temat typowych dla każdego z nas przypadków prawnych wymagających szczególnej ostrożności. Informacje będą sukcesywnie uzupełniane przez cały czas trwania kampanii.
– Odbiorcy naszej kampanii są osobami aktywnie korzystającymi z mediów społecznościowych. Internet stanowi dla nich najważniejsze źródło informacji, dlatego właśnie tą drogą, z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, chcemy pokierować nasze główne działania. Aby osiągnąć założone cele, zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą specjalizującą się w innowacyjnych rozwiązaniach. Pokładamy duże nadzieje w tę współpracę – mówi adw. Anisa Gnacikowska, zastępca sekretarza Naczelnej Rady Adwokackiej oraz koordynator kampanii
– Bardzo cieszymy się, że Naczelna Rada Adwokacka znalazła się w gronie naszych klientów. Do tak ważnego wyzwania, jakim jest budowanie świadomości prawnej wykorzystamy nasze doświadczenie w prowadzaniu wielokanałowych i zaawansowanych technologicznie projektów. Innowacyjne podejście do komunikacji pozwoli nam zrealizować nieszablonową i nowoczesną kampanię – dodaje Krystian Cieślak, CEO Remarkable Ones
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Z ramienia agencji za działania odpowiedzialni są Marcin Kuchno oraz Magdalena Maksymiuk. Agencja została wybrana w trybie konkursu ofert. Umowa została zawarta do końca roku z możliwością jej przedłużenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing