Na sukces każdego sklepu internetowego wpływa technologia. To ona pozwala na zakupy z wirtualnym koszykiem, bezpieczeństwo danych i płatności online. To na poziomie kodu buduje się silniki rekomendacji, pracuje nad zwiększaniem konwersji, optymalizacją wydajności czy dzieleniem klientów na segmenty. I dlatego, e-commerce development będzie tematem głównym ósmego odcinka TechCampu.
Spotkanie rusza 17 kwietnia o godz. 19 w krakowskim klubie Lizard King (św. Tomasza 11a). Udział w wydarzeniu jest tradycyjnie bezpłatny, wystarczy rejestracja.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Organizatorzy, oprócz specjalistycznej wiedzy i gorącej atmosfery, zapewniają również pizzę dla każdego z uczestnika.
Na wydarzenie zaprasza organizator Akademia Unity wraz z partnerami – Microsoft BizSpark oraz Krakowskim Parkiem Technologicznym.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing