Porozumienie wychodzi poza ramy tradycyjnego partnerstwa i opiera się na trzech strategicznych filarach. Obaj partnerzy pochodzą z Barcelony i dzielą wspólną wizję budowania wizerunku miasta na całym świecie. Zarówno CUPRA, jak i FC Barcelona za cel stawiają sobie wsparcie dla młodych talentów i rozwój innowacji. Obie marki łączą również wspólne wartości, takie jak nieustanny rozwój, pasja, ambicja, praca zespołowa i przyjmowanie globalnej perspektywy w działaniu.
Zgodnie z tymi założeniami, sojusz służyć będzie społeczności fanów na całym świecie. Kluczowe pozostają innowacje z zakresu mobilności. SEAT, CUPRA i FC Barcelona, w ramach wspólnej wizji przyszłości, skupią się na opracowywaniu projektu mikromobilności i elektromobilności miejskiej wokół Camp Nou. Obiekty stadionu piłkarskiego będą służyć jako laboratorium testowe dla projektów mobilności w Barcelonie.
Zobacz również
– Ten innowacyjny sojusz z jednym z największych klubów piłkarskich na świecie pokazuje nasze silne zaangażowanie w markę CUPRA i w przyszłość mobilności w Barcelonie. Współpraca z instytucją, taką jak FC Barcelona, którą wspiera ponad 340 milionów fanów na całym świecie, jest także elementem naszej strategii globalizacji – powiedział Luca de Meo, prezes SEAT-a i prezes zarządu CUPRA.
Sojusz oznacza również, że marka CUPRA stanie się widoczna na terenie wokół obiektów stadionowych. Podczas meczów Barçy na Camp Nou działać zacznie również CUPRA VIP Box. Na stadionie powstanie także tymczasowa strefa CUPRA dostępna dla fanów. Kolejne szczegóły współpracy i planowanych projektów zostaną ujawnione niebawem.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach