Unity Bar: Cadbury stworzyło czterokolorową czekoladę ku pochwale różnorodności

Unity Bar: Cadbury stworzyło czterokolorową czekoladę ku pochwale różnorodności
W ramach tegorocznego Dnia Niepodległości w Indiach marka Cadbury stworzyła czterokolorową tabliczkę czekolady, której celem było promowanie różnorodności wśród tamtejszego społeczeństwa.
O autorze
1 min czytania 2019-08-26

15 sierpnia br. Indie obchodziły Dzień Niepodległości. Z tej okazji marka Cadbury postanowiła złożyć hołd temu państwu, w którym żyją osoby różnej rasy, wyznania czy religii, i stworzyła limitowaną edycję swojej czekolady.

Cadbury Unity Bar to połączenie gorzkiej, mieszanej (gorzkiej i mlecznej), mlecznej i białej czekolady, która powstała ku pochwale różnorodności. Zdjęcie czterokolorowej tabliczki czekolady, zamieszczone na instagramowym profilu marki, szybko zyskało popularność wśród użytkowników, którym spodobał się pomysł brandu. Wiele osób w komentarzach napisało też, że czekolada Unity Bar powinna na stałe wejść do oferty marki. 

Co więcej, marka Cadbury umieściła też reklamę czterokolorowej tabliczki czekolady w indyjskim magazynie „Economic Times” wraz z tekstem w kilku językach, odpowiednich dla poszczególnych regionów Indii, w których pojawiło się czasopismo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację odpowiadała agencja Ogilvy. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Marka Dove i Getty Images postanowiły położyć kres nienaturalnym i sztucznych zdjęciom stockowym kobiet. Stworzyły więc projekt #ShowUs, w którym występują prawdziwe, inspirujące i różnorodne kobiety.

PS2

Marka Freed of London od kilkudziesięciu lat tworzy profesjonalne obuwie do tańca. W listopadzie 2018 roku brand wprowadził zróżnicowaną kolekcję pointów w różnych odcieniach dla baletnic o ciemniejszych karnacjach.