15 sierpnia br. Indie obchodziły Dzień Niepodległości. Z tej okazji marka Cadbury postanowiła złożyć hołd temu państwu, w którym żyją osoby różnej rasy, wyznania czy religii, i stworzyła limitowaną edycję swojej czekolady.
Cadbury Unity Bar to połączenie gorzkiej, mieszanej (gorzkiej i mlecznej), mlecznej i białej czekolady, która powstała ku pochwale różnorodności. Zdjęcie czterokolorowej tabliczki czekolady, zamieszczone na instagramowym profilu marki, szybko zyskało popularność wśród użytkowników, którym spodobał się pomysł brandu. Wiele osób w komentarzach napisało też, że czekolada Unity Bar powinna na stałe wejść do oferty marki.
Zobacz również
Co więcej, marka Cadbury umieściła też reklamę czterokolorowej tabliczki czekolady w indyjskim magazynie „Economic Times” wraz z tekstem w kilku językach, odpowiednich dla poszczególnych regionów Indii, w których pojawiło się czasopismo.
Za realizację odpowiadała agencja Ogilvy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Marka Dove i Getty Images postanowiły położyć kres nienaturalnym i sztucznych zdjęciom stockowym kobiet. Stworzyły więc projekt #ShowUs, w którym występują prawdziwe, inspirujące i różnorodne kobiety.
PS2
Marka Freed of London od kilkudziesięciu lat tworzy profesjonalne obuwie do tańca. W listopadzie 2018 roku brand wprowadził zróżnicowaną kolekcję pointów w różnych odcieniach dla baletnic o ciemniejszych karnacjach.