– Podejmujemy najtrudniejsze interwencje ratujące setki zwierząt oraz działania systemowe i edukacyjne, których realizacja wymaga znacznych nakładów finansowych. Dlatego szukamy dodatkowego wsparcia – w tym wypadku niestandarowego, czyli powołania do życia naszej własnej sieci komórkowej „Viva! Mobile” – powiedział Cezary Wyszyński, prezes Fundacji Viva.
Partnerem technologicznym jest dostawca usług telekomunikacyjnych firma „Next Mobile”, który będzie technicznym operatorem tej sieci. Przewiduje się, że nawet 30% kwoty comiesięcznego abonamentu firma będzie przeznaczać na pomoc zwierzętom, będącym pod opieką Fundacji Viva.
Zobacz również
– To zaszczyt dla naszej firmy, iż w taki sposób możemy wspomagać wysiłki ludzi pomagających Fundacji Viva! To działanie znakomicie wpisuje się w DNA naszej firmy. Jednym z jego elementów jest wyczulenie na potrzeby społeczne, otaczającego nas środowiska oraz tworzenie innowacyjnych narzędzi, które umożliwiają pomoc innym. Wszystkie informacje można znaleźć na stronie www.vivamobile.pl – powiedział Rafał Kozłowski, prezes Next Mobile.
Agencja „Hanami Communications” będzie odpowiadała za obsługę komunikacyjną nowego projektu. Do głównych obowiązków agencji należy, m.in. bieżące doradztwo strategiczne Viva! Mobile, koordynację biura prasowego, media relations oraz wsparcie komunikacji wewnętrznej.
– Jesteśmy bardzo wyczuleni na sprawy związane z losem zwierząt w Polsce i na świecie. Tak więc możliwość pracy przy takim projekcie, traktujemy jako wyróżnienie oraz misję – stwierdził Jerzy Ciszewski, prezes Hanami Communications.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Współpracę nawiązano w drodze rekomendacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing