Volkswagen postanowił zmienić swoje dotychczasowe logo, które jest w użytku od 2000 roku. Teraz marka stawia na prostotę – nowy znak identyfikacyjny będzie płaski i dwuwymiarowy.
Mimo że międzynarodowa prezentacja nowego logo marki będzie miała miejsce podczas Salonu Samochodowego IAA we wrześniu br., to nowy znak identyfikacyjny został już umieszczony na wybranych modelach aut Volkswagena.
Zobacz również
Dotychczasowe logo Volkswagena
Zmiana logo zostanie przeprowadzona w kilku etapach i będzie zoptymalizowana pod względem kosztów. Początkowo znak zostanie wdrożony u dealerów w Europie, a później – w październiku – w Chinach. Następnie, od początku 2020 roku, zmiany będą przeprowadzane w Ameryce Północnej i Południowej, a także w pozostałej części świata. W sumie obejmą 171 rynków. W ponad 10.000 placówek dealerów i partnerów serwisowych na świecie zastąpionych zostanie około 70.000 logotypów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zmiana identyfikacji wizualnej marki Volkswagen będzie jedną z największych operacji tego typu w branży na świecie.