Volkswagen zmienia swoje logo

Volkswagen zmienia swoje logo
Już wkrótce podczas tegorocznego Salonu Samochodowego IAA we Frankfurcie marka Volkswagen po raz pierwszy oficjalnie zaprezentuje swoje nowe logo oraz nową identyfikację wizualną.
O autorze
1 min czytania 2019-08-28

Volkswagen postanowił zmienić swoje dotychczasowe logo, które jest w użytku od 2000 roku. Teraz marka stawia na prostotę – nowy znak identyfikacyjny będzie płaski i dwuwymiarowy.  

Mimo że międzynarodowa prezentacja nowego logo marki będzie miała miejsce podczas Salonu Samochodowego IAA we wrześniu br., to nowy znak identyfikacyjny został już umieszczony na wybranych modelach aut Volkswagena.

Dotychczasowe logo Volkswagena

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zmiana logo zostanie przeprowadzona w kilku etapach i będzie zoptymalizowana pod względem kosztów. Początkowo znak zostanie wdrożony u dealerów w Europie, a później – w październiku – w Chinach. Następnie, od początku 2020 roku, zmiany będą przeprowadzane w Ameryce Północnej i Południowej, a także w pozostałej części świata. W sumie obejmą 171 rynków. W ponad 10.000 placówek dealerów i partnerów serwisowych na świecie zastąpionych zostanie około 70.000 logotypów. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zmiana identyfikacji wizualnej marki Volkswagen będzie jedną z największych operacji tego typu w branży na świecie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się