W ramach stałej współpracy na polskim rynku VMLY&R Poland odpowiada m.in. za strategię i koncepcje kreatywne w obszarze digital, współpracę z influencerami oraz opracowanie komunikacji na Facebookowym profilu Wyborowa Wódka, a także jego moderację i zakup mediów digital. Dodatkowo, agencja realizuje sesje fotograficzne i produkcje wideo, a także przygotowuje materiały POS w punktach sprzedaży.
– Zdecydowaliśmy się na wybór VMLY&R Poland spośród czterech agencji, które wystartowały w przetargu. Szalę na stronę VMLY&R Poland przeważyło zrozumienie briefu i poprawnie zaprojektowana odpowiedź na niego. Ponadto, doceniliśmy kreatywne rozwiązania – mówi Mateusz Masłowski, brand manager Wyborowa, Polska.
Zobacz również
W zakresie globalnej obsługi agencja VMLY&R Poland odpowiada także za przygotowanie nowej platformy komunikacji, której wdrożenie obejmie wszystkie rynki, na których obecna jest marka.
– Powierzyliśmy agencji całość prac związanych z repozycjonowaniem marki oraz wypracowaniem nowej komunikacji, bardziej emocjonalnej dla konsumentów w Polsce i za granicą – dodała Joanna Stec, drand manager Wyborowa, Global.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]