Aby wygrać nagrody konkursowe – ubrania bądź 50-procentowe zniżki do sklepu Alohafromdeer.com na ubrania z kolekcji Somersby – wystarczy kupić dowolny wariant Somersby w promocyjnym opakowaniu zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie oraz odpowiedzieć na krótkie pytanie.
– Jesienna edycja konkursu potrwa od 2 września do 31 października. Na uczestników czekają tym razem bluzy z kapturami i skarpetki. Wszystko, oczywiście, inspirowane smakami Somersby. Mamy nadzieję, że te kolorowe ubrania w owocowe wzory wniosą dużo pozytywnej energii i sprawią, że jesienne dni będą pełne słońca, tak jak Somersby – mówi Agata Jaworska, marketing manager w Carlsberg Polska.
Zobacz również
Cztery serie ubrań inspirowane 4 smakami Somersby – Apple, Blackberry, Watermelon i Mango & Lime – powstały we współpracy z modową marką Aloha from Deer. Kolekcję zaprojektowały utalentowane ilustratorki: Pola Augustynowicz, Justyna Frąckiewicz oraz Agnieszka Świątek.
Promocję konsumencką wspierają działania w digitalu, współpraca z influencerami, materiały POSM i obecność w kanałach marki Aloha from Deer.
Za koncepcję kreatywną akcji konkursowej, nadzór kreatywny i koordynację procesu opracowania kolekcji odpowiadała agencja Kamikaze, za zakup mediów Dom Mediowy Initiative Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing