Celem tegorocznej edycji kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności aplikacji Praca za Rogiem oraz budowanie świadomości na temat jej zalet: geolokalizacji, mobilności i przyjaznego użytkowania. Na potrzeby reklamy nakręcony został nowy spot bazujący na linii kreatywnej wykorzystanej w pierwszej edycji. Za zdjęcia odpowiada Mac ‘Dronksy’ Poschwald, należący do światowej czołówki polski pilot dronów wyścigowych.
– Z naszych analiz wynika, że 27% mieszkańców Polski zmieniłoby pracę, gdyby znajdowała się bliżej ich domu. Dlatego właśnie na kryterium odległości opieramy naszą aplikację mobilną Praca za Rogiem. Chcemy pomóc w procesie rekrutacji obu grupom – tym, którzy szukają pracy, oraz tym, którzy poszukują pracowników. W Czechach Praca za Rogiem jest już największą aplikacją rekrutacyjną na rynku. Teraz chcemy zachęcić do korzystania z niej również Polaków. Wierzymy, że intensywne działania promocyjne będą w tym dla nas znaczącym wsparciem i wzorem czeskiego rynku przekonamy do zalet aplikacji również mieszkańców naszego kraju – mówi Bartosz Jakubowski, marketing manager Poland, LMC s.r.o.
Zobacz również
Kampania potrwa do 12 października br. i będzie obejmować reklamę w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN i Polsat), internecie oraz komunikację w mediach społecznościowych.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Direct People, za kreację – agencja Outbreak. Produkcję zrealizowała Boogie, a post-produkcję: Eallin. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe: TMS Global (tv) oraz Direct People (internet).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]