Głównym zadaniem Edyty będzie prowadzenie działań marketingowych Socjomanii, w tym rozwój strategii komunikacyjnej i działań content marketingowych, w których się specjalizuje. Objęcie przez nią roli lidera w warszawskim biurze jest związane z pozyskiwaniem nowych klientów w stolicy i koniecznością rozbudowy lokalnego zespołu przez krakowską spółkę. Edyta wesprze także zespół ekspertów Socjomanii w projektach realizowanych dla klientów.
– Dla zespołu Socjomanii dołączenie Edyty jest kamieniem milowym w rozwoju. Edyta jest dla mnie jedną z osób, które budują pojęcie content marketingu w Polsce, a wnosząc swoje doświadczenie z public relations stanowi kolejny mocny filar Socjomanii, pokrywając dla nas brakujący obszar. Jednocześnie będzie odpowiedzialna za strategiczne i ważne z perspektywy ostatnich lat i realizacji nowej wizji Socjomanii działania (m.in. digitalizacja biznesu, projektowanie usług) – komentuje Katarzyna Młynarczyk, CEO Socjomanii.
Zobacz również
Przed dołączeniem do Socjomanii Edyta odpowiadała za strategię marketingową i content marketingową Prowly na rynku globalnym i prowadziła Prowly Magazine, międzynarodowy serwis poświęcony public relations. Wcześniej była redaktor naczelną portalu branżowego Proto.pl. Jest inicjatorką cyklu spotkań branżowych dla praktyków content marketingu – Content Espresso. Wykłada Marketing Internetowy na studiach podyplomowych Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Politechniki Białostockiej.
To kolejne wzmocnienie zespołu Socjomanii w ostatnim czasie. Przed Edytą Kowal listę ekspertów zasilili: Rafał Marek, odpowiadający za digital i performance marketing, wcześniej związany przez kilkanaście lat z Grupą Onet-RAS Polska, Piotr Podgajny – digital strategy lead i trener social media, wcześniej pracujący dla Deloitte Digital CE, oraz Cezary Kuik, specjalista w zakresie digital marketingu, wykorzystujący w komunikacji nowe technologie, m.in. chatboty, AI oraz AR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]