„Lśni Ci się czyste auto?” – to hasło promocyjne najnowszej kampanii jakościowej marki BP. Za jej kompleksową obsługę marketingową odpowiada PA. Do zadań agencji należało m.in.: zaprojektowanie dwóch wersji Key Visual, projekt reklamy displayowej w formie screeningów. Przygotowana przez PA strategia komunikacji tej promocji uwzględniała także przygotowanie materiałów POS oraz hasła reklamowego. Co więcej, agencja zadbała także o kompleksową obsługę myjni BP w mediach społecznościowych, gdzie na potrzeby tej akcji przygotowano angażujące wpisy na platformę Facebook i Instagram oraz animacje, które wyświetlane są na ekranach LCD dostępnych wewnątrz stacji BP.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1