Sympatyczny, dowcipny i różowy bohater o charakterystycznej osobowości wywołuje uśmiech na twarzy i pozytywne skojarzenia. Jego plastyczność daje duże możliwości animacyjne, dzięki którym pączek będzie pojawiał się w różnych formach i miejscach, czasem ujawni też swój zadziorny charakter.
Kampania startuje 9 września br. Widzowie i użytkownicy poznają pączka w specjalnie przygotowanym spocie, będą mogli spotkać go w autobusach i prasie, a także usłyszeć jego głos w radio. Kampania będzie też mocno obecna na przestrzeniach serwisów WPM. Hasłem kampanii jest: „Oglądaj na okrągło! TV online za darmo”. Za koncepcję kreatywną i plan kampanii zewnętrznej odpowiada agencja Spot & Dot.
Zobacz również
W ofercie WP Pilot są kanały ogólnotematyczne, filmowe, sportowe oraz te, skierowane do najmłodszych. Użytkownicy mogą śledzić premiery programów, oglądać nowe sezony seriali czy ulubione filmy tak, jak chcą i kiedy chcą – bez limitów, zbędnych formalności czy dekodera.
Usługa jest dostępna poprzez stronę internetową, aplikacje w systemach Android i iOS, a także Chromecast i w telewizorach z usługą Android TV. Oferuje ponad 30 kanałów telewizyjnych za darmo. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w lipcu 2019 r. z WP Pilot korzystało ponad 2 mln realnych użytkowników.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]