– W ciągu ostatniego roku projekty realizowane przez Stratosferę dotyczyły w dużej mierze konsultingu biznesowego w obszarze marketingu, dlatego zależało nam na wzmocnieniu zespołu w tym zakresie. Jednocześnie każda strategia jest tak dobra jak jej wdrożenie, dlatego dążymy do tego, żeby naszych klientów wspierać na etapie implementacji wypracowanej strategii i upewniać się, że projekty opakowań, usług czy komunikacji maksymalnie wyrażają wytyczne strategiczne – komentuje Monika Kowalewska, managing director Stratosfery.
Za rozwój biznesu Stratosfery na kolejnych rynkach odpowiadać będą:
Zobacz również
- Jane Beaton, business director UK / strategy consultant – pracuje w Londynie, specjalizuje się w jakościowych badaniach konsumenckich oraz strategiach marki. Ponad 20 lat doświadczenia pozyskała pracując w Added Value. Jest psycholożką, w wolnym czasie zajmuje się miksologią.
- Irina Poznysheva, business director Russia / strategy consultant – pracuje w Moskwie, specjalizuje się w badaniach jakościowych i analizach kulturowych. Jest doktorem ekonomii, a dodatkowo ukończyła studia z zakresu marketingu oraz psychologii. Irina ma ponad 15 lat doświadczenia w strategii marki, pracowała w Y&R oraz Added Value.
- Jing Li, business director China / strategy consultant – pracuje w Szanghaju, specjalizuje się w strategii marki i komunikacji. Jing ma 15 lat doświadczenia w strategii w największych agencjach reklamowych – TBWA, Ogilvy, BBDO, Publicis, Saatchi&Saatchi i Lowe.
Do warszawskiego zespołu dołączyli:
Marcin Kołczyński, business strategy consultant – ma ponad 25 lat doświadczenia w opracowywaniu strategii biznesowych i analizie rynków. Pracował w rolach strategicznych dla dużych operatorów telekomunikacyjnych i jako doradca biznesowy. Jego główne obszary specjalizacji to opracowywanie cyfrowych modeli biznesowych, identyfikacja nowych atrakcyjnych rynków, produktów i usług, analiza potrzeb klientów oraz opracowywanie misji i wizji firmy.
Zofia Smełka-Leszczyńska, strategy consultant – jest psycholożką, kulturoznawczynią, doktorantką w Instytucie Kultury Polskiej UW i absolwentką studiów podyplomowych z zakresu Service Design. Od 2007 roku zajmuje się tworzeniem zintegrowanej komunikacji marketingowej. Pracowała w agencjach Team One, G7, McCann, Havas i K2.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing