Katarzyna Włodarczyk dyrektor zarządzającą BBDO Warszawa

Z początkiem września br. Katarzyna Włodarczyk, dotychczasowa client service director, awansuje na stanowisko dyrektor zarządzającej BBDO Warszawa. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie agencją w kluczowych obszarach jej działalności.
O autorze
1 min czytania 2019-09-11

– Kasia to doświadczona menedżerka, która BBDO zna jak mało kto. Do tej pory współzarządzała agencją jako client service director i członek zarządu. Cieszę się, że mogę powierzyć jej nowe, jeszcze bardziej odpowiedzialne stanowisko – mówi Igor Kaleński, CEO BBDO w Polsce i Global eCommerce Lead Molecular BBDO.

Z branżą marketingowo-reklamową i BBDO Katarzyna Włodarczyk jest związana od ponad 20 lat. W tym czasie nadzorowała kilkadziesiąt złożonych projektów komunikacyjnych dla znanych polskich i międzynarodowych firm. W latach 2011-2019 pełniła funkcję client service directora i członka zarządu BBDO Warszawa. Była odpowiedzialna m.in. za pracę kilkunastoosobowego zespołu odpowiadającego za kompleksową obsługę klientów, rozwój nowego biznesu oraz kwestie budżetowe.

– Niektórzy śmieją się, że znam BBDO dłużej niż własne dzieci, ale ja uważam to za jeden z największych atutów, które mogę wykorzystać na nowym stanowisku. BBDO to jedna z najbardziej utytułowanych agencji sieciowych na świecie, a to oznacza wiele wyzwań, także w codziennym zarządzaniu pracownikami, klientami i projektami. Cieszę się, że przede mną kolejny, ciekawy etap zawodowy, tym bardziej, że w ostatnim czasie agencja przeszła głęboką transformację. Zmiany przekładają się zarówno na efektywność finansową, jak i na prestiżowe wyróżnienia branżowe i wygrane przetargi – mówi Katarzyna Włodarczyk, dyrektor zarządzająca BBDO Warszawa.

Minione dwa lata to dla BBDO Warszawa czas restrukturyzacji i strategicznych zmian. Agencja zdecydowanie wzmocniła swoje kompetencje w obszarze digital i e-commerce, tworząc w 2018 r. Molecular BBDO – globalny hub świadczący usługi doradcze, technologiczne i produkcyjne e-commerce dla klientów całej sieci BBDO Worldwide. Efektywność biznesowa BBDO wzrosła o blisko połowę, a do grona klientów dołączyły nowe, prestiżowe marki. W czerwcu agencja wygrała przetarg na obsługę marketingową dwóch segmentów biznesowych mBanku: „klienta masowego” oraz dywizji „young”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Był to jeden z największych i najważniejszych przetargów w branży w tym roku.

– Przekazanie Kasi sterów agencji pozwoli mi na większe skupienie się na rozwoju globalnych struktur Molecular BBDO – mówi Igor Kaleński.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się