Alban Dechelotte zanim trafił do Riot Games, przez 5 lat był związany z Coca-Cola, gdzie kierował programem gier i e-sportu. Prowadził tam wielokrotnie nagradzane kampanie, które obejmowały partnerstwo Coca-Cola Zero z PlayStation Europe w 2013 r., czy partnerstwo z Ubisoft Just Dance promującej aktywny tryb życia oraz wykorzystującą do promocji wirtualnego sportowca Alex Huntera z serii z EA Sports FIFA. Wcześnie Alban przez 10 lat pracował po stronie agencji w Havas Sports & Entertainment dla klientów takich jak: adidas, Hyundai, Sparkasse, Lacoste, Europcar, Unilever i Louis Vuitton. Zdobył bogate doświadczenie w rozwijaniu współpracy w Stanach Zjednoczonych, Chinach, Egipcie, Niemczech i Francji. Studiował międzynarodowy biznes, sport i marketing we Francji w ESSEC Business School oraz w Niemczech w Fachhochschule Dortmund. Prywatnie jest zapalonym graczem League of Legends, jako nastolatek był międzynarodowym rugbystą.
Podczas konferencji Imagination Day, która już od dziewięciu lat inspiruje polską publiczność poprzez łączenie kreatywności z wielu dziedzin oraz z różnych zakątków świata, Alban Dechelotte opowie o swoim doświadczeniu w panelu zatytułowanym: Esport, are you ready for the future of Sport, Entertainment and Culture. Jego wystąpieniu partneruje Gameset – agencja marketingu gamingowego, łączącą marki ze społecznościami graczy, która w czerwcu dołączyła do członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, w ramach nowej inicjatywy SAR – Klubu AdTech. Agencja Gameset została założona wiosną 2017 roku przez Piotra Bombola i Łukasza Turkowskiego, którzy wcześniej pracowali m.in. w DDB&tribal, Deloitte Digital i OMD. Oferuje usługi marketingowe (strategię, kreację i realizację kampanii) skierowane do trzech grup podmiotów związanych z branżą gier wideo: reklamodawców, agencji oraz firm produkujących gry.
Zobacz również
Do 13 października obowiązuje tańsza pula biletów na konferencję Imagination Day. Wydarzenia odbędzie się 3 grudnia br., w Warszawie. Liczba wejściówek w promocyjnej cenie jest ograniczona. Szczegóły na temat wszystkich prelegentów tegorocznej edycji znajdują się na oficjalnej stronie wydarzenia www.imaginationday.pl
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Multikino, Starcom, Feeders Agency, Ars Thanea
Sponsorzy: AMS, Storytel
Partnerzy: Coca-cola, Gameset, iTaxi, IMM, Good Looking Studio
Patroni medialni: NowyMarketing, Marketer +, My Company, PRoto, Marketing przy kawie, Gazeta.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]