Perfekcyjnie ugotowane jaja, czyli przegląd życzeń wielkanocnych

Perfekcyjnie ugotowane jaja, czyli przegląd życzeń wielkanocnych
Czego można życzyć na Wielkanoc (i jak można to zrobić)? Jak co roku popis kreatywności dała branża marketingowa.
O autorze
1 min czytania 2013-03-29

Ponieważ nie można mieć wszystkiego najlepszego, agencja K2 Internet przygotowała stronę, która pomoże nam perfekcyjnie ugotować jajka:

Wielkanocną aplikację z jajem przygotowała także agencja Socializer:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

AegisMedia przygotowała mazurek z wyrazem:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

180hb pomaga w tarciu chrzanu:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Netizens radzi jak ogarnąć Wielkanoc:

OpusB zachęca do udziału w grze:

Nikon stworzył COOL-czaczka:

PZU życzy nostresowych Świąt:

Zespół The Digitals z okazji Świąt złożył życzenia, w których 501 razy padło słowo „marzenia”, 39 „akwizytor” i 22 „nawrotek” :

 

a Ogilvy & Mather radzi, by Wielkanoc spędzić poza Internetem:

Coś z zeszłego roku, co jednak zapadło nam w pamięć:

W poniższej galerii kartki i życzenia jakie otrzymaliśmy mailowo lub zauważyliśmy na fan page’ach agencji, które lubimy.

Atlantic, Citeam, Dobrowianka, Gra o Tron HBO, Lech, Mały Głód, Nikon, Tic Tac, Virgin Mobile i Żubr to marki, których facebookowe życzenia wielkanocne najbardziej się nam spodobały: