Nowa platforma kreatywna dla najpopularniejszych zakładów bukmacherskich w Polsce startuje pod hasłem „Dobrze wiedziałeś, możesz obstawiać”. Streszcza ono filozofię marki, która kładzie główny nacisk na kompetencje graczy. Agencja Przestrzeń odpowiadała za przygotowanie koncepcji kampanii oraz nadzór produkcyjny.
Strategię autorstwa Pawła Jasińskiego i Eli Konopińskiej-Dudek na ideę kreatywną przełożyli rozpoczynający współpracę z Przestrzenią Maciej Kelm i Marcin Muth. Za koordynację projektu odpowiada Mateusz Ciećwierski. Kampania wprowadzająca nową ideę będzie mocno obecna w kanałach ATL i digital. Na jej potrzeby przygotowane zostały cztery spoty reklamowe i sponsoringowe oraz formaty digitalowe.
Zobacz również
STS to kolejny duży klient, który wiąże się z Agencją Przestrzeń na dłużej. Trwają prace nad kolejnymi działaniami promującymi markę w Polsce i zagranicą.