Agencja Labcon wraz z dynamicznym rozwojem portfolio klientów, stawia na wzmocnienie kompetencji kreatywnych. Na czele zespołu kreacji stanęła Dorota Bubka, która będzie odpowiedzialna za rozwój zespołu i warstwę kreatywną działań agencji.
– Dobra kreacja, która współgra ze strategią mediową to podstawa skutecznej komunikacji, dlatego rozwijamy unikalne podejście, w którym kontent czerpie z mediów, a media z kreatywnych idei. Dzięki temu patrzymy szerzej i budujemy komunikację własną marek na znacznie większą skalę. Wieloletnie doświadczenie Doroty w digitalu i tworzeniu interaktywnej, angażującej komunikacji idealnie uzupełnia naszą wizję rozwoju agencji oraz pracy z klientami – mówi Marta Łysiak, dyrektor zarządzająca Labcon.
Zobacz również
Dorota z branżą reklamową związana jest od 10 lat. Do Labcon przeszła z Grey Group Polska, gdzie przez ostatnie dwa lata jako creative group head zarządzała teamami kreatywnymi i współtworzyła projekty reklamowe m.in. dla takich marek jak: mBank, mBank Young, Orlen, LOT, Volvo czy Pepco. We współpracy z Mediacomem pracowała również dla Coca-cola oraz Sprite. Zanim dołączyła do Grey Group Polska, przez 6 lat pracowała w Artegence, między innymi dla: Polkomtel, Play, Sage, Bayer, Teva oraz Reckitt Benckiser.
Dorota Bubka-Graca jest laureatką wielu konkursów reklamowych (m.in. KTR, MIXX AWARDS, Innovation Award oraz EFFIE), jak również wielokrotną jurorką konkursów kreatywnych, w tym przewodniczącą KTR Young Creatives w kategorii digital.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]