– Dla znacznej części społeczeństwa większy wydatek – zaplanowany bądź nie – może być powodem do dużych zmartwień i nadwyrężyć domowy budżet. Dlatego też, w najnowszej kampanii Getin Banku zachęcamy do posiadania tak zwanej poduszki finansowej, która zapewni poczucie bezpieczeństwa w tego typu sytuacjach. Dzięki systematycznemu odkładaniu pieniędzy na koncie oszczędnościowym, sfinansowanie większych wydatków nie będzie stanowiło problemu – mówi Łukasz Penszko, dyrektor wydziału komunikacji marketingowej.
W ramach nowej kampanii Getin Bank promuje Elastyczne Konto Oszczędnościowe. Z tej okazji przygotował promocyjne oprocentowanie dla nowych środków: 2,8% do 200 tys. zł oraz 2% dla nadwyżki ponad 200 tys. zł do 400 tys. zł na okres 4 miesięcy. Warunkiem skorzystania z oferty “Nowe środki na Elastycznym Koncie Oszczędnościowym” jest posiadanie lub założenie konta osobistego w Getin Banku. Dodatkowo w ramach promocyjnej oferty bank wprowadził darmowe wewnętrzne przelewy w bankowości elektronicznej z Elastycznego Konta Oszczędnościowego do końca 2020 roku.
Zobacz również
W ramach ogólnopolskiej kampanii zaplanowane zostały działania w telewizji, internecie oraz w placówkach Getin Banku w całej Polsce. Spot będzie można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz w internecie od 1 października br. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć działania w internecie, które wystartowały 25 września br. Oferta promowana jest między innymi na największych portalach, w porównywarkach produktów finansowych, a także w formie spotów video w serwisach VOD, reklam kontekstowych oraz targetowanych w oparciu o dane demograficzne i behawioralne. W placówkach Getin Banku dostępne są również materiały reklamowe oraz reklamy na witrynach.
Kreację spotów telewizyjnych przygotowała agencja BBDO Warszawa, a spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Kreację kampanii digital oraz materiały BTL przygotował Getin Noble Bank. Działania banku w internecie wspiera również agencja Performics.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]