Tegoroczny konkurs Digital Communication Awards to ponad 600 zgłoszonych prac z całego świata, międzynarodowe jury oraz charakterystyczny dla konkursu w Berlinie – live pitch, który wszyscy nominowani muszą obronić, by myśleć o zdobyciu nagrody głównej. Live pitch odbywa się w dzień rozdania nagród, co dodatkowo podgrzewa atmosferę wydarzenia.
W tym roku z głównej nagrody cieszy się MOSQI.TO za „Stranger e-learnings the language thriller” dla ING Banku Śląskiego w wymagającej kategorii Internal Communication oraz History Channel za zdobycie statuetki w kategorii Storytelling za pracę „Beautiful Century”
Zobacz również
Dodatkowo srebrny medal zdobyło MOSQI.TO w kategorii Fince za projekt „Painless banking for everybody” również dla ING Banku Śląskiego.
To już druga statuetka w tym konkursie dla MOSQI.TO
– Dla nas to świetna próba sił na międzynarodowej arenie, gdzie konkurujemy z mocnymi globalnymi markami takimi jak: Adidas, BBC, Generali, IKEA, Microsoft, SEAT czy Siemens. Wielka satysfakcja stawiać z nimi w szranki i wygrywać – dodaje Magdalena Szmidt z MOSQI.TO.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Pełna lista zwycięzców znajduje się na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing