Showroom wprowadza do swojej oferty luksusowe produkty vintage

Showroom rozszerza swój asortyment o luksusowe akcesoria vintage. W ofercie znajdą się produkty 47 marek m.in. Louis Vuitton, Celine, Chanel, Gucci, Prada, Fendi, Burberry, Mulberry, Christian Dior, YSL i Balenciaga. Wszystkie produkty są zweryfikowane pod kątem autentyczności.
O autorze
1 min czytania 2019-10-04

Dostęp do ponadczasowych, wysokiej jakości produktów nie był prostszy, w każdym tygodniu będzie pojawiać się kilkadziesiąt nowości. Wszystkie akcesoria są dokładnie sfotografowane, widoczne ślady użytkowania są wyszczególnione w opisie. Coraz więcej konsumentów interesuje się modą z tzw. drugiego obiegu, wychodząc naprzeciw ich potrzebom Showroom podjął starania o pozyskanie odpowiednich dostawców, którzy współpracują m.in. z Farfetch.

Gwarancja jakości i autentyczności

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Każdy model jest sprawdzany pod kątem autentyczności zgodnie z surowym procesem. Nasi kontrahenci dokładnie porównują specyfikacje produkcyjne, związane z każdym produktem: logotyp, surowce, zamki błyskawiczne, szwy, numery seryjne, podszewki, karty autentyczności oraz naklejki hologramowe. Część produktów dostarczana jest w oryginalnych opakowaniach.

Świadoma konsumpcja wpływa na zmniejszenie śladu węglowego, powodowanego przez przemysł odzieżowy. W zeszłym roku platforma w ramach miesiąca mody zrównoważonej, zachęcała klientów do świadomych nawyków zakupowych oraz przedstawiała sylwetki projektantów, produkujących lokalnie z wykorzystaniem ekologicznych materiałów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się