Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Promod stawia na ekologię i wprowadza przyjazną środowisku technologię do produkcji jeansów

To w jaki sposób twórcy marek patrzą na przeszłość, ma wpływ na ich teraźniejsze działania. Promod to francuska marka, która stale wprowadza nowe rozwiązania, a szczególnie te przyjazne środowisku.
O autorze
1 min czytania 2019-10-07

Promod wprowadził już specjalną linię ubrań z lnu, której produkcja odpowiada zasadom less-waste, a dodatkowo wykorzystuje mniej wody. Ubrania z lyocellu to kolejne działanie marki przyjazne dla środowiska. Przy ich tworzeniu nie wykorzystuje się żadnych toksycznych i zbędnych substancji ani barwników.  Kolejnym krokiem proekologicznym było usunięcie plastikowych toreb z salonów Promod i zastąpienie ich torbami materiałowymi. To jednak nie koniec tych fantastycznych wiadomości – teraz pora na denim.

Technologia WATERLESS

Denim to klasyka sama w sobie. Jak wiemy, klasyka też ulega ewolucji, dlatego Promod wprowadza nową technologię do produkcji jeansowych ubrań. Technologia redukcji zużycia wody jest stosowana podczas całego procesu rozjaśniania jeansów. Przy zużyciu mniejszej ilości wody zmniejsza się stosunek innych składników, co skutkuje zużyciem mniejszej ilości chemikaliów, toksyn oraz mniejszym zużyciem energii.

Dzięki technologii WATERLESS, jeansy GASPARD, LUCIEN, MARCEL oraz EMILE są produkowane przy użyciu dwa razy mniejszej ilości wody. A to dopiero początek na drodze do bycia bardziej eko. Ty również możesz zrobić coś dla naszej planety. Promod zachęca, by jeansy prać rzadziej oraz koniecznie w zimnej wodzie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing