Justyna Szumińska wzmacnia zespół agencji Kamikaze

Justyna Szumińska przechodzi z firmy Dell do Kamikaze i obejmuje w tej agencji nowo utworzone stanowisko human capital manager.
O autorze
1 min czytania 2019-10-07

– Human capital manager to nowe stanowisko w Kamikaze. Jego utworzenie i wzmocnienie naszego zespołu przez Justynę Szumińską, która po latach pracy w dużych korporacjach szukała dla siebie ciekawych nowych wyzwań, jest związane z konkretną misją. Tą misją jest wdrażanie idei collaborative management w organizacji, bardzo mocno zorientowanej na klientów, wręcz budowanej wokół klientów. Działania Justyny dotkną m.in.: inicjowanie, projektowanie i zarządzanie zmianami w zakresie organizacji pracy, kultury organizacyjnej, komunikacji wewnętrznej, wymiany wiedzy w organizacji czy wsparcia managerów w obszarach związanych z Human Capital – mówi Michał Ryszkiewicz, managing partner agencji Kamikaze.

Justyna Szumińska przed przejściem do Kamikaze pracowała w firmie Dell, gdzie pełniła funkcję HR advisor EMEA. Wcześniej pracowała m.in. w firmie McCormick & Company (jako HR Analyst UK), mBanku, była także współorganizatorką eventów z cyklu TEDx w Łodzi, a obecnie współtworzy lokalne spotkania LinkedIn Local. Od wielu lat związana z międzynarodową, edukacyjną organizacją non-profit Toastmasters International.

Jest absolwentką Politechniki Łódzkiej na kierunku zarządzanie i SGH na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.

– Nasza agencja od lat stawia na rozwój płaskiej struktury, każdy manager, ale i każdy członek zespołu w ogóle ma dużą sprawczość i wpływ na decyzje, co jest dla nas bardzo ważne, ale też wiąże się, przy już dużej organizacji, ze sporymi wyzwaniami. Dlatego potrzebujemy osoby pełniącej funkcję human capital managera i cieszymy się, że obejmuje ją właśnie Justyna – dodaje Michał Ryszkiewicz.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kamikaze to działająca od 13 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Orange Polska, marki L’Oréal, Super-Pharm, marki Coty, Eurobank, Kaufland, McCormick, Wawel, Yves Rocher.

Słuchaj podcastu NowyMarketing