100 zł dziennie to minimalny dzienny budżet na reklamę natywną umożliwiający korzystanie z samoobsługowej platformy zakupowej oferowanej przez Plista, markę GroupM. Prosty w obsłudze system pozwala za pomocą kilku kliknięć określić parametry kampanii: format, czas trwania oraz budżet, a następnie monitorować i podsumować jej efekty.
Reklamodawcy, planując kampanię z użyciem nowego narzędzia, będą mieli dostęp do powierzchni blisko 200 domen z portfolio największych polskich wydawców (m.in. RASP, WP, Burda, Grupa Natemat). Mogą w nich zaplanować kampanie mocno zintegrowane z treściami w tych serwisach, korzystając z zyskującej na popularności reklamy natywnej (w Polsce jej udział w segmencie display liczony wraz z socialem sięgnie w tym roku ponad 35 proc. wydatków reklamowych).
Zobacz również
– W porównaniu z platformami self-service mediów społecznościowych, zapewniamy reklamodawcom zweryfikowane przez redakcje otoczenie reklamowe i sąsiedztwo wysokiej jakości treści – mówi Jarosław Pająk, szef marki Plista w GroupM – Dla mniejszych marketerów świat reklamy digital ograniczał się dotąd często do łatwo dostępnej powierzchni globalnych graczy, Plista oferuje im alternatywę w postaci „polskiego” internetu. W przypadku reklamodawców z wysoko konkurencyjnych branż, jak choćby finanse, rozwiązanie Plisty może być też bardzo kuszące pod względem kosztu dotarcia – dodaje Pająk.
Samoobsługowy system do planowania i zakupu kampanii dostępny jest na stronie www.plista.com/pl/advertiser/solutions-for-advertiserpl.
Polscy reklamodawcy będą mogli korzystać z rozwiązania po tym, jak przetestowano je już na rynkach Szwecji, Niemiec, Austrii i Szwajcarii.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing