Plista (GroupM) wprowadza system do samodzielnego zakupu reklamy natywnej

Reklamodawcy mogą już skorzystać z samoobsługowego systemu do zakupu reklamy natywnej w sieci. Plista, marka GroupM, oferuje im platformę do samodzielnego planowania, zakupu i monitorowania efektów kampanii. Oferta skierowana jest przede wszystkim do małych i średnich klientów.
O autorze
1 min czytania 2019-10-08

100 zł dziennie to minimalny dzienny budżet na reklamę natywną umożliwiający korzystanie z samoobsługowej platformy zakupowej oferowanej przez Plista, markę GroupM. Prosty w obsłudze system pozwala za pomocą kilku kliknięć określić parametry kampanii: format, czas trwania oraz budżet, a następnie monitorować i podsumować jej efekty.

Reklamodawcy, planując kampanię z użyciem nowego narzędzia, będą mieli dostęp do powierzchni blisko 200 domen z portfolio największych polskich wydawców (m.in. RASP, WP, Burda, Grupa Natemat). Mogą w nich zaplanować kampanie mocno zintegrowane z treściami w tych serwisach, korzystając z zyskującej na popularności reklamy natywnej (w Polsce jej udział w segmencie display liczony wraz z socialem sięgnie w tym roku ponad 35 proc. wydatków reklamowych).

– W porównaniu z platformami self-service mediów społecznościowych, zapewniamy reklamodawcom zweryfikowane przez redakcje otoczenie reklamowe i sąsiedztwo wysokiej jakości treści – mówi Jarosław Pająk, szef marki Plista w GroupM – Dla mniejszych marketerów świat reklamy digital ograniczał się dotąd często do łatwo dostępnej powierzchni globalnych graczy, Plista oferuje im alternatywę w postaci „polskiego” internetu. W przypadku reklamodawców z wysoko konkurencyjnych branż, jak choćby finanse, rozwiązanie Plisty może być też bardzo kuszące pod względem kosztu dotarcia – dodaje Pająk.

Samoobsługowy system do planowania i zakupu kampanii dostępny jest na stronie www.plista.com/pl/advertiser/solutions-for-advertiserpl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Polscy reklamodawcy będą mogli korzystać z rozwiązania po tym, jak przetestowano je już na rynkach Szwecji, Niemiec, Austrii i Szwajcarii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing