Tegoroczna kampania, której akcja toczy się we Włoszech, została wyreżyserowana przez kanadyjskobrytyjskiego twórcę Gordona Von Steinera, który współpracował z marką również przy okazji poprzednich realizacji np. z Cindy Crowford czy z Joanną Kulig. Zdjęcia wykonał Stuart Winecoff, a stylizacją zajął się Jacob K. Zarówno poprzednie projekty, jak i największa w historii marki kampania, zostały wyprodukowana przez agencję Warsaw Creatives.
– Możliwość współpracy z marką Reserved przy kolejnej realizacji jest dla Nas zaszczytem oraz wyrazem ogromnego zaufania. Z drugiej strony jest też ogromnym wyzwaniem. Tegoroczna kampania była jedną z największych, nad którymi do tej pory pracowaliśmy. Dodatkowo Kendall Jenner jest obecnie najbardziej rozchwytywaną modelką na świecie – zabookowanie jej do kampanii reklamowej nie było łatwym zadaniem – mówi Paweł Walicki, CEO agencji Warsaw Creatives.
Zobacz również
Reklama z Kendall Jenner obecna będzie na wszystkich rynkach, w których sprzedawana jest kolekcja Reserved. Działania promocyjne będą realizowane głównie w Internecie (m.in. w social media i we współpracy z influencerami), a w Polsce także w telewizji. Za przygotowanie i zaplanowanie kampanii odpowiedzialny był dział marketingu Reserved kierowany przez Monikę Kapłan.
O kampanii
Kendall w kampanii Reserved ma wiele twarzy – czasem jest zmysłową Sophią Loren z „Małżeństwa we włoskim stylu”, innym razem dziewczęcą Natalie Portman z „Leona Zawodowca”, by na końcu stać się jedyną w swoim rodzaju femme fatale. W tej niewinnej zabawie doskonale pomaga jej moda. Jesiennozimowe kolekcje Reserved są źródłem skrajnie różnych inspiracji, moda Reserved jest w tym sezonie zabawą, ale też formą gry, dzięki której bohaterka – ikona stylu generacji Z – wyraża swoje fascynacje i tęsknoty.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing