Konferencja „Undiscovered – Stories about experience” już 20 listopada w Warszawie

Projektowanie doświadczeń staje się obecnie nowym narzędziem marketingowym, wykorzystującym reakcje naszego organizmu i budującym relacje z przedmiotem lub usługą. O szansach, ale też zagrożeniach związanych z tym nurtem porozmawiamy podczas konferencji „Undiscovered - Stories about experience".
O autorze
1 min czytania 2019-10-14

Wydarzenie „Undiscovered – Stories about experience”, którego pierwsza edycja odbędzie się 20 listopada 2019 roku, współtworzone jest z ekspertami z całego świata i ma być podróżą między potrzebą, sprzedażą, relacjami i etyką.

Wyjątkowa formuła, wyjątkowi goście

Programowi konferencji nadano formułę panelową. Organizatorzy wierzą bowiem, że tylko na styku branż i kompetencji można odkryć to, co nieodkryte i dotąd niewypowiedziane. Dyskusje eksperckie toczyć się będą wokół trzech tematów:

  1. Amazing senses, czyli co to jest experience?
  2. Trick the mind (challenge the body), czyli o przekraczaniu granic.
  3. Play with your guts, czyli jak podjąć wyzwanie, by przetrwać.

Wśród potwierdzonych prelegentów znajdują się między innymi:

  • Marije Vogelzang – zapraszana we współpracy z Ambasadą Holandii w Polsce ekspertka światowego formatu, twórczyni pojęcia „eat design” stojąca na czele wydziału Food Non Food w Design Academy Eindhoven.
  • Branco Popovic, założyciel FASHIONCLASH – innowacyjnej i interdyscyplinarnej platformy modowej służącej debiutującym projektantom i artystom.
  • Ake Rudolf – dyrektor Międzynarodowego Centrum Designu w Berlinie, współtwórca nagród UX Design Award.

Interaktywność i wyjątkowość wydarzenia budowana jest od samego początku poprzez proponowanie uczestnikom, oprócz tradycyjnych biletów, tzw. „Content Pass”. Ta nietypowa wejściówka umożliwia otrzymanie bezpłatnego biletu na konferencję w zamian za włączenie się we współtworzenie programu merytorycznego wydarzenia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wydarzenie skierowane jest do dyrektorów kreatywnych, specjalistów ds. marketingu, strategów, kadry wyższego szczebla odpowiadającej za innowacje i rozwój, badaczy oraz menedżerów instytucji kultury.

Pierwsza edycja konferencji „Undiscovered – Stories about experience” odbędzie się 20.11.2019 w Warszawie. Bilety dostępne są na stronie www.undiscovered.pl/bilety-i-akredytacje/

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kto stoi za projektem?

Organizatorem konferencji „Undiscovered – Stories about experience” jest powołana z końcem 2017 roku Fundacja Content Story, której głównym celem jest działanie projektowe na pograniczu designu, sztuki, technologii, mody, nauki oraz projektowania doświadczeń.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Do chwili obecnej zespół Fundacji zrealizował dwa projekty: wystawę BODY w ramach Europejskiej Stolicy Kultury oraz wystawę OVERLOAD w ramach festiwalu Gdynia Design Days 2018. Projekt „Undiscovered – Stories about experience” realizowany będzie przez trzy kolejne lata, w każdym uzyskując uaktualnioną i poszerzoną o nowe elementy formułę.

Autorem identyfikacji wizualnej jest studio Punkt Widzenia.