Rozstrzygnięty we wrześniu przetarg dotyczył obsługi budżetu kreatywnego wizerunkowej akcji czterech musztard marki Kamis z portfolio McCormick Polska: Sarepskiej, Delikatesowej, Chrzanowej oraz Rosyjskiej. Kampania ma charakter wizerunkowy a jej celem jest zainspirowanie konsumentów do wypróbowania przepisów z użyciem musztard Kamis.
Agencja Kamikaze odpowiedzialna jest za przygotowanie idei kreatywnej oraz Key Visuala kampanii, jak również kreację materiałów do Social Mediów.
Zobacz również
– Prawdziwym wyzwaniem, przed jakim stanęliśmy podczas prac nad kampanią, było wyróżnienie produktów Kamis w kategorii i zwrócenie uwagi na ich jakość oraz inspiracyjny charakter. Naturalnym wydało się skorzystanie z badań Nielsena, z których wynika, że musztardy Kamis są najczęściej wybieranym produktem na polski stół, pomimo że konkurencja w kategorii jest szeroka, a spontaniczna znajomość marek wśród konsumentów bogata – mówi Katarzyna Barczuk, senior account manager w Agencji Kamikaze odpowiedzialna za nadzór nad pracami po stronie agencji.
Kampania skierowana jest do wszystkich miłośników potraw mięsnych, do których idealnym dodatkiem jest właśnie musztarda.
![Zgłoś wystąpienie na Festiwal INSUMMIT 2025 [PATRONAT]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/04/insummit-2025-142x0-c-default.jpg)
Zgłoś wystąpienie na Festiwal INSUMMIT 2025 [PATRONAT]