Kamikaze wygrała przetarg McCormick na kampanię wybranych musztard Kamis

Kamikaze wygrała zorganizowany przez McCormick Polska przetarg na kampanię reklamową czterech musztard marki Kamis. Wystartowała w październiku i potrwa miesiąc.
O autorze
1 min czytania 2019-10-15

Rozstrzygnięty we wrześniu przetarg dotyczył obsługi budżetu kreatywnego wizerunkowej akcji czterech musztard marki Kamis z portfolio McCormick Polska: Sarepskiej, Delikatesowej, Chrzanowej oraz Rosyjskiej. Kampania ma charakter wizerunkowy a jej celem jest zainspirowanie konsumentów do wypróbowania przepisów z użyciem musztard Kamis.

Agencja Kamikaze odpowiedzialna jest za przygotowanie idei kreatywnej oraz Key Visuala kampanii, jak również kreację materiałów do Social Mediów.

– Prawdziwym wyzwaniem, przed jakim stanęliśmy podczas prac nad kampanią, było wyróżnienie produktów Kamis w kategorii i zwrócenie uwagi na ich jakość oraz inspiracyjny charakter. Naturalnym wydało się skorzystanie z badań Nielsena, z których wynika, że musztardy Kamis są najczęściej wybieranym produktem na polski stół, pomimo że konkurencja w kategorii jest szeroka, a spontaniczna znajomość marek wśród konsumentów bogata – mówi Katarzyna Barczuk, senior account manager w Agencji Kamikaze odpowiedzialna za nadzór nad pracami po stronie agencji.

Kampania skierowana jest do wszystkich miłośników potraw mięsnych, do których idealnym dodatkiem jest właśnie musztarda.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj