Osoby, które kierują się pasją
W ramach inicjatywy CUPRA łączy świat sztuki, sportu i motoryzacji. Nowy etap w historii marki został przedstawiony wraz z wyjątkowymi osobami, które pozostają wierne swoim pasjom. To właśnie ich codzienność stała się inspiracją i scenariuszem filmów #createthepath. Film Aleksandry Popławskiej jest drugą odsłoną projektu po ukazaniu się mikrodokumentu z Robertem Karasiem, ultratriathlonistą i rekordzistą świata na dystansie podwójnego oraz potrójnego Ironmana.
Zobacz również
Pasja na scenie i przed kamerą
Wcielanie się w postacie silnych, niezależnych kobiet na dużym i małym ekranie to tylko część pracy Aleksandry Popławskiej. Pochodząca z Zabrza artystka jest też wielokrotnie nagradzaną reżyserką oraz aktorką teatralną zaangażowaną w działalność Teatru Rozmaitości i Teatru 6. Piętro w Warszawie. Stworzone przez nią spektakle i role teatralne zostały nagrodzone m.in. nagrodą Feliksa Warszawskiego za Najlepszą Reżyserię, nagrodą główną na Festiwalu Sztuk Współczesnych R@port czy nagrodami aktorskimi na Festiwalach Sztuki Aktorskiej w Kaliszu i festiwalu Dramaturgii Współczesnej w Zabrzu.
Jak zaznacza artystka, każde kolejne wyzwanie zawodowe wymaga od niej wyjątkowego zaangażowania i pasji: – Ciągły ruch, zmiany miejsc i sytuacji, poznawanie nowych ludzi, wcielanie się w różnorodne charaktery pozwala mi na przeżywanie emocji i doświadczanie stanów, które w innych okolicznościach być może byłyby niedostępne. Zmiany stymulują mózg i apetyt na nowe doświadczenia ciagle rośnie. Wiecznie poszukuję wokół siebie inspiracji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Backstage projektu
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia do filmu Barta Pogody odbyły się w czerwcu 2019 roku w Warszawie, gdzie artystka często realizuje projekty – teatralne i filmowe. Część ujęć powstała na deskach Teatru 6. Piętro, a także w Bieszczadach, które na wiele miesięcy stały się dla Aleksandry Popławskiej miejscem pracy. Pozwoliło to na pokazanie dwóch twarzy bohaterki. Ścieżką muzyczną mikrodokumentu został kawałek „Face the Sun” grupy Sonar – producenta Łukasza Stachurko.
– To było dla mnie niezwykłe wyzwanie. Moim celem nie było ukazanie i potwierdzenie określonego wizerunku Oli. Chciałem przedstawić wieloznaczność każdej chwili, wiernie oddać poświęcenie, z którym Ola podchodzi do swoich pasji. Zrobiłem setki ujęć, które miały ukazać ich niezależność i siłę. Film jest rezultatem spotkania grupy ludzi, wielu rozmów, a nie sztampowych ujęć w studiu – opisuje współpracę Bart Pogoda.
Współpraca filmowa Aleksandry Popławskiej z CUPRĄ to kolejna odsłona kampanii promocyjnej wokół wprowadzenia marki na rynek Polski.
Za koncepcję, koordynację i realizację działań komunikacyjnych odpowiadają: Jakub Góralczyk, PR Manager CUPRA w Polsce, oraz Matylda Żemajtis, Karolina Kamińska i Wojciech Wołk-Łaniewski z WALK PR. Produkcją materiałów wideo zajął się Bart Pogoda oraz agencja Warsaw Creatives.