Ranking Deloitte Technology Fast 50 Central Europe uwzględnia najszybciej rozwijające się firmy technologiczne w oparciu o tempo wzrostu przychodów na przestrzeni ostatnich czterech lat (2015-2018). Oprócz wysokiej pozycji w rankingu głównym, RTB House została ponownie nagrodzona w specjalnej kategorii „Big Five”, obejmującej podmioty, które wśród pięćdziesięciu najlepszych znacząco wyróżniają się pod względem stosunku wzrostu do ich wielkości.
W latach 2015-2018 spółka RTB House osiągnęła wzrost przychodów na poziomie 523 proc. Zespół składa się z ponad 500 specjalistów pracujących w ponad 30 lokalizacjach na całym świecie, w tym m.in. w Nowym Jorku, Londynie, Tokio, Singapurze, São Paulo, Moskwie, Stambule, Dubaju i Warszawie.
Zobacz również
– To wielki zaszczyt ponownie znaleźć się wśród pięćdziesięciu najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej. Wyróżnienie to kolejny dowód siły naszego zespołu, który budujemy na całym świecie rozwijając innowacyjne projekty w obszarze technologii deep learning i marketingu. Wprowadzając nowoczesne rozwiązania na rynek, wyróżniamy się na tle innych podmiotów w branży, dzięki czemu nasza firma odnotowuje znaczące wzrosty w skali rok do roku. W 2020 r. planujemy kontynuować tę drogę – powiedział Daniel Surmacz, COO w RTB House.
Wysoka pozycja w rankingu Deloitte Technology Fast 50 to najnowsze wyróżnienie dla RTB House. Na początku roku firma została ponownie uznana przez Financial Times za jedno z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w Europie, zajmując 3 miejsce spośród 13 polskich firm z sektora technologicznego w rankingu FT1000. Ponadto, w sierpniu br. RTB House zdobyła trzy nagrody w programie The International Business Awards. Główną nagrodą Gold Stevie Award w kategorii Innovation of the Year – Business Products Industries doceniono rozwiązanie Social banners. Z kolei nagrodą Silver Stevie Award wyróżniono samą firmę w kategorii Most Innovative Company of the Year (do 2500 pracowników) oraz innowacyjne rozwiązanie Snippet Ads w kategorii Artificial Intelligence / Machine Learning Solution.
Więcej informacji na temat rankingu Deloitte Technology Fast 50 można znaleźć tutaj.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Słuchaj podcastu NowyMarketing