KFC odpala pierwszy Escape Room na Insta Stories

Fani restauracji na Instagramie i Facebooku będą mieli 24 godziny i tylko jedną szansę na ucieczkę z nawiedzonego KFC i zgarnięcie niesamowitych nagród. Dasz radę uciec tajemniczej zjawie?
O autorze
1 min czytania 2019-10-31

KFC wie, że warto inwestować w Instagrama. Liczby mówią same za siebie: Instagram ma już ponad miliard zarejestrowanych użytkowników, a połowa z nich codziennie spędza prawie 30 minut na Insta Stories. W Polsce aplikacja znajduje się na ponad 7 milionach smartfonów, nic więc dziwnego, że marki chętnie korzystają z Instagrama jako narzędzia do pozycjonowania swojej firmy.

Za kilkanaście godzin swoją premierę będzie miał Kentucky Frightened Chicken, czyli pierwszy Escape Room na Insta Stories, który jest halloweenową atrakcją marki KFC. Wszyscy, którym uda się uciec z nawiedzonej restauracji, będą mieli szansę wygrać super nagrody – projektor, 3-miesięczną subskrybcję Netflixa lub vouchery do wykorzystania w restauracji. To pierwsze tego typu wykorzystanie aplikacji. Instagramowe Escape Roomy dotychczas pojawiły się tylko w feedzie i to zaledwie kilka razy. Nikt jednak nie spróbował jeszcze uwięzić swoich fanów w Insta Stories, ale już czujemy, że będzie to świetna zabawa.

Zasady gry

Online’owy Escape Room ma sporo podobieństw do tego w realu, chociaż jest zdecydowanie bardziej przyjazny, szczególnie dla tych, którzy cierpią na klaustrofobię  Nie oznacza to jednak, że emocje są mniejsze. Formuła instagraowych stories wymusza, po pierwsze, czasową możliwość wzięcia udziału w grze – mamy na to tylko 24 godziny. Poza tym gra będzie wymagała wysyłania odpowiedzi za pomocą różnych funkcji dostępnych w Insta Stories, takich jak quiz czy ankieta, na które każdy użytkownik może odpowiedzieć tylko raz.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Warto więc dobrze przygotować się do halloweenowego wieczoru, żeby nie było niespodzianek i oczywiście, aby zdobyć kurczakowy przysmak zamiast psikusa 😉 Jak to zrobić?

Po pierwsze – nie zapomnij zaopatrzyć się w chrupiący kubełek. Szare komórki spalają dużo kalorii, a kurczaki z Kentucky doskonale wiedzą, jak dostarczyć im niezbędną energię. A gdy już będziesz w restauracji – rozejrzyj się dokładnie i postaraj zapamiętać jak najwięcej szczegółów: logo KFC jest biało-czerwono-czarne czy czerwono-czarno-białe? Jak ma na imię ten sympatyczny pan z bródką, który wita Cię w każdej restauracji? Colonel Sanders nosi krawat czy muszkę? Ile rodzajów kubełków znajduje się w menu? Czy KFC oferuje przekąski dla wegetarian? W tym wypadku każda informacja może mieć znaczenie. I najważniejsze – nie panikuj, jeśli z pokoju KFC będzie trudniej wyjść, niż Ci się wydawało. Po prostu pędź do najbliższej restauracji i wracaj do gry.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tylko czy odważysz się wejść do KFC w Halloween? I czy dasz radę uciec tajemniczej zjawie?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się