– Jako Bank Zielonych Zmian, we współpracy z redakcją newonce.paper, chcieliśmy zwrócić szczególnie uwagę młodych osób na problem zmian klimatycznych. Stwierdziliśmy, że aby trafić do tej grupy odbiorców, najlepszą ku temu okazją będzie pokazanie tego na stronach ich ulubionego czasopisma. Dlatego też zainspirowana eko inicjatywami realizowanymi przez BNP Paribas redakcja newonce.paper zwróciła się do nas z pomysłem wspólnego przygotowania eko wydania magazynu. Głównym celem naszej akcji jest podnoszenie poziomu świadomości ekologicznej i kształtowanie postaw ekologicznych społeczeństwa poprzez edukację młodych ludzi i promowanie zasad zrównoważonego rozwoju – mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji, Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas.
– Cieszymy się, że dzięki takim drobnym, a w rzeczywistości bardzo dużym zmianom możemy zachęcić naszych czytelników do tego, żeby i oni wybierali rozwiązania przyjazne ekologii. Ta „zielona zmiana” idealnie współgra z motywem przewodnim 6. numeru newonce.paper, w którym piszemy m.in o ucieczce kultury popularnej w stronę natury – dodaje Jacek Sobczyński, redaktor naczelny newonce.paper
Zobacz również
Drukowany magazyn newonce.paper jest częścią platformy newonce.media, w której skład wchodzą też portal newonce.net oraz internetowa rozgłośnia newonce.radio. Pismo ukazuje się w trybie półrocznym od wiosny 2017 roku. 30 października odbyła się premiera 6. wydania magazynu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]