Już w przyszłym roku Żabka wprowadzi do swojej oferty hot doga w wersji dla wegetarian.
– Pracujemy nad produktem, który zastąpi mięso w hot dogu, tak by mógł stać się równie smacznym wyborem dla wegetarian. Chcemy stworzyć bardzo dobre rozwiązanie bezmięsne, które zapoczątkuje zupełnie nową kategorię dań w naszej ofercie. Produkty są obecnie w fazie testowej, planujemy wprowadzić je do sprzedaży w przyszłym roku – powiedział Jerzy Roguski Dyrektor handlowy firmy Żabka Polska.
Zobacz również
Sieć McDonald’s też postanowiła poszerzyć swoją ofertę o bezmięsne potrawy. Już wkrótce, bo 20 listopada br., do menu marki powróci słynna kanapka Burger Drwala, która dostępna jest jedynie w sezonie zimowym. Do tej pory występowała w trzech wersjach – klasycznej, pikantnej oraz z kurczakiem – teraz zaś sieć ma w planach wprowadzenie dwóch nowych wariantów – Burgera Drwala podwójnego oraz Burgera Drwala Wege, w której kotlet mięsny zostanie zastąpiony warzywnym.
Informacje te znalazły się na grafice z nową ofertą produktową sieci, która została zamieszczona na wielu forach i grupach o tematyce wege na Facebooku. Sieć McDonald’s jeszcze oficjalnie nie potwierdziła tej wiadomości.
W marcu br. w swoich norweskich sieciach McDonald’s prowadził testy warzywnych nuggetsów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Burger King to kolejna sieć fast foodowa, która zdecydowała się wprowadzić do swojego menu ofertę dla wegetarian – już teraz dostępny jest wege burger z serem Halloumi.
PS2
KFC prowadzi w Stanach Zjednoczonych testy wegańskich odpowiedników swoich nuggetów i skrzydełek – są one robione bazie słynnych produktów firmy Beyond Meat.