Startuje 7. edycja konkursu Papaya Young Directors

W 7. edycji konkursu Papaya Young Directors uczestnicy będą mogli stworzyć filmy w trzech kategoriach – Branded Stories (kategoria filmów reklamowych), Music Stories (kategoria teledyskowa) i Instagram Stories (filmy w pionowym formacie).
O autorze
1 min czytania 2019-11-04

Hasłem przewodnim startującej 16 grudnia br. odsłony konkursu Papaya Young Directors jest #upsidedownstories. Organizatorzy szukają niekonwencjonalnie opowiedzianych historii przedstawionych w różnorodnych formatach. Szukają także twórców, którzy nie boją się realizacji oryginalnych pomysłów oraz unikatowego spojrzenia na marki.

Partnerzy Główni otrzymają w kategorii Branded Stories dwa filmy reklamowe wymyślone i wyreżyserowane przez młodych twórców na zadany przez markę brief. Zespoły i artyści w kategorii Music Stories będą zabiegać o pomysły uczestników konkursu. Najlepsze z nich otrzymają budżet na realizację. Wszystkie tematy konkursowe łączy kategoria Instagram Stories, w której uczestnik będzie mógł zinterpretować brief dowolnej marki w formacie wertykalnym.

Oprócz zrealizowanych filmów, partnerzy główni konkursu mają szansę na zaprezentowanie swojego brandu podczas działań edukacyjnych konkursu, 12-miesięczną komunikację w kanałach Papaya Young Directors, mediach branżowych i lifestylowych (m.in. portal filmweb.pl, magazyn Vogue, Noizz, Newonce oraz Papaya.Rocks).

Ogłoszenie konkursowych tematów oraz sponsorów nastąpi 16 grudnia br.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj