„Skuteczna reklama na Facebooku” dla każdego
Książka „Skuteczna reklama na Facebooku” to praktyczny poradnik, który krok po kroku nauczy Cię jak przeprowadzić skuteczną reklamę na Facebooku lub Instagramie. To idealna propozycja dla marketerów, PR-owców czy pracowników agencji reklamowej, którzy tworzą reklamy na Facebooku.
Wywiad Marketer+ z Arturem Jabłońskim – autorem książki „Skuteczna reklama na Facebooku”
Zobacz również
Przyjazny, prosty język publikacji sprawdzi się idealnie dla początkujących marketerów. Jednocześnie wraz z każdym modułem zagłębisz się w naprawdę zaawansowane aspekty prowadzenia kampanii na Facebooku i Instagramie.
Jeżeli jesteś właścicielem firmy lub szefem działu, który zleca reklamy podmiotom zewnętrznym – agencjom czy freelancerom? Książka „Skuteczna reklama na Facebooku” pomoże Ci zrozumieć cały proces pracy nad kampanią na Facebooku, jak również nauczyć się wychwytywać ewentualne błędy współpracowników, gdyby naszła Cię ochota na kontrolę efektów ich pracy na koncie reklamowym.
Co znajdę w książce
„Skuteczna reklama na Facebooku” wskaże Ci od A do Z, jak konfigurować reklamy na Facebooku – od wyboru celu reklamowego przez dobór grupy docelowej po stworzenie kreacji. Wszystko jest zaprezentowane w taki sposób, by przedstawianie poszczególnych etapów konfiguracji łączyło się z szerszym kontekstem strategicznym.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Gdy mowa o dobieraniu zainteresowań, Artur Jabłoński przedstawia praktyczne narzędzia pozwalające poznać swoją grupę docelową. Rozważania o skutecznych kreacjach i tekstach reklamowych łączy z kolei z uniwersalnymi wskazówkami dotyczącymi pisania tekstów sprzedażowych i promocyjnych oraz tworzeniem grafiki, która przyciągnie i zachwyci odbiorcę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Książka „Skuteczna reklama na Facebooku” jest dostępna na stronie reklamanafb.pl
Książka „Skuteczna reklama na Facebooku” składa się z czterech modułów
Moduł 1. Struktura i mechanika reklam na Facebooku
W pierwszym module znajdziesz najważniejsze zasady rządzące reklamą na Facebooku. Odpowiedzi na często zadawane pytania. Dowiesz się przede wszystkim, kiedy warto promować posty, a kiedy należy się zagłębiać w meandry menedżera reklam. Poznasz dostępne cele reklamowe i odkryjesz, jak działają.
Moduł 2. Targetowanie, czyli grupa docelowa
Wszystkie kluczowe ustawienia na poziomie zestawu reklam – drugiego etapu konfiguracji reklamy na Facebooku. Dowiesz się, jak planować budżet. Poznasz sprawdzone rozwiązania w samym menedżerze reklam, ale również narzędzia, które pozwolą Ci dopasować odpowiednią grupę odbiorców.
Moduł 3. Kreacja
Ten moduł obejmuje trzeci i ostatni etap tworzenia reklam. Autor skupia się na przygotowaniu kreacji reklamowej samej w sobie. Odkrywa tajniki skutecznych formatów reklamowych, pokazuje, jakie grafiki najbardziej angażują, oraz uczy o pisaniu wciągających tekstów, które zachęcają do zakupu.
Moduł 4. Analiza i optymalizacja
Reklamy już działają! Czas na analizę i optymalizację! W tej sekcji poznasz wskaźniki oraz zasady, jakimi warto kierować się w podejmowaniu decyzji o włączaniu lub skalowaniu poszczególnych kampanii, a także o budżecie reklamowym. W tej części odkryjesz także smaczki i triki dotyczące zwiększania efektywności reklam na Facebooku i Instagramie.
Tabela z książki – Przykład kampanii z ponad 14-krotnym zwrotem wydatków na reklamę
Największa wartość publikacji
Na rynku jest wiele informacji, które są jednak rozproszone. Bardzo brakowało uporządkowanego poradnika, prowadzącego przez konfigurację reklamy na Facebooku krok po kroku.
Najważniejsze zasady rządzące skutecznością kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie nie zmieniły się znacząco przez kilka lat i nic nie wskazuje na to, żeby miały się zmienić w najbliższym czasie.
Wreszcie najważniejsze: o sukcesie lub porażce kampanii reklamowych w Facebook Ads decydują strategia, odpowiednie poznanie grupy docelowej i właściwy przekaz. Te czynniki stanowią trzon marketingu niezależnie od wykorzystywanego kanału komunikacji.
Facebook to narzędzie. Do powodzenia kampanii potrzeba znacznie więcej niż znajomość technicznych aspektów działania panelu reklamowego. Do sukcesu potrzebna jest także zdolność efektywnego komunikowania się z dopasowaną grupą docelową.
W książce „Skuteczna reklama na Facebooku” dowiesz się wszystkiego o prowadzeniu reklamy na Facebooku od strony technicznej, ale także strategicznej. To największa wartość tej publikacji.
O autorze
Artur Jabłoński to przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem w marketingu. Prowadzi Agencję social media & PPC Marketingu. Swoją przygodę z marketingiem rozpoczynał jako copywriter. Doświadczenia z tamtych lat wykorzystuje do dziś. Wydał bestsellerową książkę „Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować).” Pracował jako menedżer w agencji reklamowej, a także jako business development manager po stronie klienta. Reklamą efektywnościową – w tym reklamą na Facebooku – zajmuje się od siedmiu lat. Szkoli na warsztatach i prowadzi kursy online. Wykłada na polskich uczelniach. Teraz napisał dla Ciebie ksiażkę – „Skuteczna reklama na Facebooku”.
Książka „Skuteczna reklama na Facebooku” jest już dostępna!
Dowiedz się więcej na stronie reklamanafb.pl