PR Start skierowany jest do wszystkich zainteresowanych tematyką komunikacji i public relations zarówno studentów, jak i absolwentów różnych kierunków (nie tylko humanistycznych!), którzy chcą zyskać praktyczną wiedzę na temat pracy w PR i rozwijać swoją dalszą karierę w tym kierunku.
Aby wziąć udział w rekrutacji do programu PR Start, należy zarejestrować swoją kandydaturę na stronie www.prstart.pl i wypełnić załączony na stronie formularz. W dniu 15 kwietnia, na podstawie nadesłanych zgłoszeń, zostanie ogłoszona lista uczestników programu. Udział w programie jest bezpłatny, potwierdzony certyfikatem ukończenia kursu a na najlepszych czeka staż w agencji 24/7PR.
Zobacz również
Senior Account Manager Aneta Zabiegała, koordynator projektu zachęca do wzięcia udziału w programie: „Zapraszamy wszystkich, którzy chcieliby spróbować swoich sił w branży PR bez względu na kierunek studiów. Liczymy, że tak jak w poprzednich latach tak i w tym roku będziemy mieli okazję poznać ludzi o różnorodnych zainteresowaniach, pragnących poznać tajniki PR. Podczas wykładów nasi konsultanci nie tylko podzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem zawodowym, ale także odpowiedzą na nurtujące was pytania dotyczące tematyki i zagadnień branży”.
Od samego początku autorski program agencji cieszy się ogromną popularnością i zainteresowaniem młodych ludzi czego dowodem jest liczba zgłoszeń do poprzednich edycji, która za każdym razem znacznie przekroczyła ilość dostępnych miejsc. „Ten program jest dla naszej agencji zarówno miejscem wyszukiwania młodych talentów jak i realizowania fragmentu społecznej odpowiedzialności firmy – chcemy zaadresować takie obszary jak problem braku wykwalifikowanych pracowników, niedopasowanie kompetencyjne a także niedostosowaniem kierunków kształcenia do potrzeb pracodawców” – dodaje Dorota Zmarzlak, Dyrektor Zarządzająca agencji.
Sama idea programu, jak i jej realizacja zostały docenione również przez środowisko branżowe o czym świadczy nominacja projektu do konkursu Złotych Spinaczy w kategorii Media i Styl życia, zdobycie Srebrnej Statuetki Magellan Awards, jak również obecność projektu w Raporcie Dobrych Praktyk Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Partnerami programu PR START zostali: Radio Kampus, Studentnews.pl, Epr.pl Students.pl, AIESEC, Biuro Karier Politechniki Warszawskiej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing