Media społecznościowe zmieniają się błyskawicznie. Twitter, który jeszcze nie tak dawno był w Polsce niszowym serwisem znalazł swoje miejsce dzięki politykom i dziennikarzom. Twitter na świecie to atrakcyjna 200-milionowa społeczność. Przyszłoroczne wpływy z reklam serwisu szacowane są na miliard dolarów! Polscy przedsiębiorcy też to widzą; blogerzy, dziennikarze, liderzy opinii już ćwierkają. Chętnie wykorzystują Twittera także media. Największe profile mają TVN24, Newsweek, Gazeta Wyborcza.
Zobacz również
Twitter jest szybki, prosty, konkretny. 140 znaków zmusza do kondensacji przekazu. Ma jednak swoje ograniczenia: choćby brak możliwości zaprogramowania godziny wpisu, czy prostego podglądu statystyk własnej aktywności lub konkurencyjnych profili. Dlatego tak wiele osób korzysta z Twittera poprzez aplikacje zewnętrzne.
Dla marek, które budują swoją obecność w social mediach problemem staje się rozproszenie komunikacji i konieczność korzystania z wielu narzędzi do rozmawiania z potencjalnymi klientami oraz jednoczesnego analizowania efektywności aktywności swoich moderatorów na różnych platformach społecznościowych. To z kolei pociąga za sobą większe nakłady finansowe i czasowe.
NapoleonCat.com integruje te działania w jednym miejscu. Stworzył więc narzędzie ułatwiające efektywną komunikację marketerom i osobom, które wykorzystują społeczności. Do obsługi kont w serwisie Facebook dodany został też panel umożliwiający zarządzanie profilami w największym serwisie mikroblogowym świata.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Aplikacja pozwala na szybkie sprawdzenie całej aktywności jaka jest związana z profilem (podgląd tweetów, wiadomości, powiadomień dotyczących wspomnienia o profilu). Tweeta możemy opublikować natychmiast lub zaprogramować na określony dzień, godzinę, minutę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wiele profesjonalnie zajmujących się mediami społecznościowymi firm doceni możliwość pracy zespołowej: wcześniejszego przygotowania wpisów i ich redagowania przed publikacją, przez osobę nadzorującą całość komunikacji.
Aby jednak korzystać z Twittera efektywnie należy nie tylko samemu umieć zaciekawiać swoją społeczność, ale warto porównywać się z konkurencją. W tym celu stworzyliśmy moduł analityczny.
NapoleonCat.com wspiera tweetowanie i włącza się do tego grona już teraz. Jednocześnie firma konsekwentnie rozbudowuje narzędzie do efektywnego zarządzania komunikacją w różnych społecznościach. Jest jednym z liderów w Europie jeśli chodzi o liczbę fan page’y moderowanych poprzez swoją platformę. Firmę docenił Facebook przyznając jej status Preferowanego Dewelopera Marketingowego. Doceniają ją też renomowane agencje reklamowe i social mediowe. Jest także ceniona za rozwiązania podnoszące bezpieczeństwo dostępu do profili, co jest szczególnie ważne w obliczu ostatnich wydarzeń związanych z przejmowaniem fan page’y i profili na Twitterze przez hackerów,
NapoleonCat.com analizuje codziennie miliony postów na fan page’ach, lajków, a teraz tweetów. Platforma jest stale rozbudowywana w obszarach analityki, publikacji, moderacji i pracy zespołowej I to jest naprawdę fascynujące! A przecież to dopiero początek…