– W SMYKU wierzymy, że najcenniejsze rodzinne chwile to te, które spędzane są wspólnie – gdy dorośli odkładają na bok obowiązki, komputer, telefon i za sprawą pociech na nowo stają się dziećmi. O tym jest właśnie nasz najnowszy spot. Pokazujemy w nim jak ważne jest, aby spojrzeć na świat oczami dziecka… nie tylko w magicznym okresie świąt, ale także na co dzień. SMYK wspiera mądre spędzanie czasu z dziećmi i dostarcza pomysły, jak można go urozmaicić. A o prezenty dla najmłodszych dorośli nie muszą się martwić – znajdą je w SMYKU – mówi Magdalena Samoraj, marketing & PR manager sieci SMYK.
SMYK od ponad 40 lat jest dla rodziców partnerem na różnych etapach rodzicielstwa. Dostarcza narzędzia wspierające rozwój i szczęśliwe dzieciństwo, ale przede wszystkim podkreśla to, co najważniejsze – emocje, towarzyszące wspólnym chwilom. Na tych wartościach postanowiono oprzeć również gwiazdkową komunikację sieci SMYK.
Zobacz również
Częścią kampanii jest konkurs konsumencki „Czas ze SMYKIEM”, którego celem jest zachęcenie rodziców do tego, aby spędzali ze swoimi dziećmi jak najwięcej czasu. Motywacją do wzięcia udziału w konkursie jest pakiet niezwykle atrakcyjnych nagród, które umilą rodzinne chwile i będą wspominane przez lata. Rodziny, które zrobią zakupy w jednym ze sklepów sieci lub na smyk.com oraz prześlą zdjęcie, pokazujące w jaki sposób wspólnie spędzają czas, mogą wygrać wizytę w Wiosce Świętego Mikołaja w Laponii, 2 wycieczki do niezwykłego kompleksu Tropical Islands pod Berlinem oraz 500 rodzinnych biletów do kina. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 14 listopada do 31 grudnia 2019 r., a szczegóły organizacyjne i regulamin, są dostępne na stronie www.czaszesmykiem.pl.
Pięciotygodniowa kampania debiutuje 14 listopada w kanałach telewizji TVP1 i TVP2 oraz na ekranach stacji tematycznych: lifestylowych, informacyjnych, rozrywkowych oraz dziecięcych m.in. Disney Junior, MiniMini czy Nick Junior.
Spoty radiowe są emitowane w ogólnopolskim radiu RMF FM oraz w regionalnych oddziałach m.in. radia Eska, Vox FM czy Plus. Zaplanowano również działania w Internecie – zarówno na wybranych portalach, blogach jak i w mediach społecznościowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za koncepcję kreatywną kampanii oraz realizację konkursu odpowiada agencja Walk, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media People, a działania PR opracowała i realizuje agencja Solski Communications.
Słuchaj podcastu NowyMarketing